مظاهری در اختیار استقلال؛ تراکتور جعل کرده بود؟

باشگاه استقلال اعلام کرده رأی پرونده رشید مظاهری به سود این بازیکن صادر شده است

با اینکه کمیته انضباطی به نفع رشید مظاهری رأی داده، اما مشخص نیست تکلیف ادعای جعل قرارداد از سوی تراکتوری‌ها چه سرنوشتی خواهد داشت.

رشید مظاهری، گلر ملی‌پوش فصل گذشته تراکتور برای فصل جدید با استقلال به توافق رسید و راهی این تیم شد. این دروازه‌بان که اعتقاد داشت می‌تواند طبق بندهای قرارداد با تراکتور فسخ کند، فسخ یک‌طرفه انجام داد، اما باشگاه تبریزی با شکایت علیه او مدعی شد که مظاهری بازیکن این تیم است و باید به خاطر عقد قرارداد با استقلال محروم شود.

بعد از حدود دوماه کش‌وقوس میان رشید مظاهری و باشگاه تراکتور و رسیدگی به این پرونده در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، امروز باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرده: «با اعلام احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، بر اساس رأی اعلام‌شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص پرونده رشید مظاهری، این بازیکن مشکلی برای همراهی و ثبت قرارداد با استقلال را ندارد. به این ترتیب ادعاهای باشگاه تراکتور در خصوص مظاهری و باشگاه استقلال مردود اعلام شد.»

بدین ترتیب مظاهری می‌تواند از هفته دوم در ترکیب استقلال به میدان برود، اما سوال اینجاست که تکلیف ادعای دروازه‌بان سابق تراکتور مبنی بر دست‌بردن مسئولان این باشگاه در قرارداد او چه می‌شود. مدیربرنامه‌های مظاهری از ابتدای رسیدگی به این پرونده گفته بود که باشگاه تراکتور قراردادی جعلی را به سازمان لیگ ارایه کرده است. او این‌طور ادعا کرده بود: «آقای رشید مظاهری با باشگاه تراکتور تبریز در سال ۹۸ برای یک فصل توافق کردند تا با مبلغ معین‌شده به تیم تراکتور بپیوندد و مقرر شد درصورت تمایل طرفین برای فصول آینده توافق جدید صورت گیرد. با توجه به اتمام فصل ۹۹-۹۸ و توافق‌نداشتن مشاهده شد که در قرارداد آقای مظاهری بدون توافق و مجوز ایشان دخل و تصرف صورت گرفته و ارقامی برای فصول بعد نوشته شده و در سازمان لیگ ثبت شده است.»

حالا باید دید آیا کمیته انضباطی برخوردی با باشگاه تراکتور به خاطر دست‌بردن در قرارداد مظاهری خواهد کرد یا موضوع به شکل دیگری پیش می رود. اخیرا رضا شکاری، یکی دیگر از بازیکنان تراکتور هم به همین شکل قرارداد خود را فسخ کرده و بازهم تراکتور مدعی است که این بازیکن حق چنین کاری را نداشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.