تماس‌ها و امداد‌ها

رئیس سازمان امداد و نجات:بیش از ۵۰ درصد تماس‌ها با شماره ۱۱۲ امداد مزاحمان تلفنی هستند

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌ احمر با اشاره به این که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۸ هزار مرتبه مزاحمت برای شماره ۱۱۲ هلال احمر ایجاد شده است، گفت: ۵۱ درصد تماس‌ها با شماره ۱۱۲ مزاحمان تلفنی هستند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ مهندس محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در ۶ ماه ابتدای سال ۱۴۰۳، بیش ‌از ۴۰۵ هزار مرتبه با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس گرفته شده است که ۵۱ درصد این تماس‌ها جنبه مزاحمت داشته است.

او افزود: حدود ۱۲ درصد از تماس ها با شماره ۱۱۲ برای دریافت راهنمایی بوده و فقط حدود ۴ درصد تماس‌ها منجر به انجام ماموریت و عملیات امدادی شده است.

این مقام مسئول در هلال احمر خاطرنشان کرد: سایر تماس‌ها نیز مربوط به پیگیری گزارش‌ها یا تماس‌های نامرتبط با حوزه تخصصی هلال احمر بوده و در این مدت صرفا یک تماس به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

محمودی توضیح داد: شماره ۱۱۲ هلال احمر در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به هموطنان است و بلافاصله پس از تماس با شماره ۱۱۲، جمعیت هلال احمر نزدیک‌ترین تیم‌های امدادی را پایش کرده و به محل حادثه اعزام می‌کند.

او تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا شماره تماس ۱۱۲ را به علت تست موبایل مشغول نکرده تا حادثه دیدگان بتوانند به راحتی با اپراتور هلال احمر ارتباط برقرار کنند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.