نمایش ناکارآمدی مدیران آبی روی آنتن زنده!

مدیران سابق و فعلی باشگاه استقلال بامداد سه‌شنبه روی آنتن زنده مناظره جنجالی داشتند

مناظره مدیرعامل سابق استقلال و رئیس هیأت مدیره این باشگاه در برنامه فوتبال برتر خیلی از رازهای عجیب این باشگاه را برملا کرد.

باشگاه استقلال که با وجود تمامی مشکلات در ماه‌های اخیر لیگ بیستم را خوب شروع کرده، حالا درگیر حاشیه‌هایی شده که مدیر قبلی این باشگاه در حال ساختن آنهاست. دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر میزبان اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال بود که در یکی، دو سال اخیر در جریان همه اتفاقات ریزودرشت آبی‌ها بوده.

در حالی که خلیل‌زاده در صحبت‌های خود به شدت از عملکرد احمد سعادتمند در ماه‌های اخیر انتقاد می‌کرد و سفر او به ایتالیا در آستانه فینال جام حذفی را بسیار اشتباه می‌دانست، مدیرعامل سابق آبی‌ها هم روی خط برنامه آمد و یک مناظره جنجالی شکل گرفت.

مهم‌ترین بخش این مناظره، به بخشی برمی‌گشت که سعادتمند اصرار داشت در سفر به ایتالیا با استراماچونی به صورت رودررو مذاکره کرده، اما خلیل‌زاده این موضوع را رد می‌کرد. حتی میثاقی، مجری برنامه هم از سعادتمند خواست سندی از این ملاقات رو کند که با بهانه عجیبی از سوی مدیرعامل سابق آبی‌ها روبه‌رو شد. بلافاصله پس از دقایقی از نمایش پیامک استراماچونی که برای سعادتمند ارسال شده بود و بازهم سندی برای دیدار با این مربی ایتالیایی نبود، رئیس هیأت مدیره استقلال که در استودیو حضور داشت، گفت که هم‌اکنون پیامکی به دست من رسیده است که استراماچونی به شخص دیگری (از اطرافیان اسماعیل خلیل‌زاده) آن را ارسال کرده بوده و رئیس هیات مدیره آبی‌ها نیز آن را در برنامه نشان داد. در آن پیامک استراماچونی گفته بود که به هیچ‌عنوان آقای سعادتمند با من دیداری نکرده و او یک روز در ایتالیا بوده که تنها با وکیل من دیدار داشته و با خودِ من (استراماچونی) دیداری نداشته است. این پیامک‌ها به میثاقی ارسال و در برنامه نمایش داده شد.

رئیس هیأت مدیره استقلال در بخشی از حرف‌هایش اعلام کرد مدیرعامل استقلال علیه او و سرمربی تیم و موسوی عضو سابق هیأت مدیره نقشه می‌ریخته است و اسنادی را شخصا به رسانه‌ها داده است.

در قسمتی از برنامه شب گذشته، احمد سعادتمند اعلام کرد برای این تیم درآمدزایی داشته، اما خلیل‌زاده معتقد بود او بیش از 60 میلیارد بدهی بارآورده است. اصرار سعادتمند درباره درآمدزایی سبب شد تا خلیل‌زاده به تمسخر از او بپرسد آیا منظورش از درآمدزایی پفک آبی است؟ در زمانی که سعادتمند در حال صحبت بود، خلیل زاده 6 بار پشت سر هم با گفتن کلمه پفک آبی، به نظر می‌رسید قصد تمسخر مدیرعامل سابق استقلال را دارد.

در نهایت واکنش‌ها به این مناظره جنجالی اکثرا منفی بود. هواداران از برهم‌خوردن آرامش استقلال به خاطر سهم‌خواهی مدیران ناکارآمد این باشگاه در سال‌های اخیر حسابی ناراحت هستند و واکنش‌های تندی را در فضای مجازی به افشاگری‌های رخ داده در برنامه فوتبال برتر نشان دادند.

برخی هم معتقد بودند چرا باید چنین مدیرانی وارد باشگاه استقلال شوند که چیزی جز بالا آوردن بدهی نتیجه کارشان نباشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.