حال پرویز پورحسینی بحرانی است

آخرین خبر از سلامتی آقای بازیگر

فرزند پرویز پورحسینی درباره پدرش که در بیمارستان فیروزگر بستری است، می‌گوید: «پدر بسیار ذهن هوشیاری دارد و قدرت خود را حفظ کرده و با قدرت با بیماری می‌جنگد.»

شهروندآنلاین: در چند روز گذشته حواس اهالی سینما، تلویزیون و رسانه به پرویز پورحسینی .بوده که چند روزی است به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است

در این مدت اخبار ضدونقیض زیادی درباره این بازیگر باسابقه منتشر شده و بسیاری وضعیت سلامتی او را در قالب اخبار و شایعات متعددی رسانه‌ای کرده‌اند.

در این میان مستندترین نظرات می‌تواند متعلق به پزشکان و کادر درمان باشد. مثل دکتر مصطفی جلالی‌فخر که حال پرویز پورحسینی را بحرانی عنوان می‌کند.

این پزشک و منتقد سینما در پیج اینستاگرام خود درباره شرایط جسمی پرویز پورحسینی نوشته: «براساس خبری که ساعاتی قبل دریافت شده، متأسفانه شرایط جسمی آقای پرویز پورحسینی بحرانی‌تر شده است؛ و کاش…»

پورنگ پورحسینی فرزند پرویز پورحسینی نیز روز گذشته آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر پیشکسوت را این‌گونه تشریح کرده بود: «روند درمان پدر ادامه دارد و پزشکان هر کاری که از دست‌شان بربیاید، انجام می‌دهند. کادر درمان انصافا در این مدت سنگ‌تمام گذاشته‌اند و فوق‌العاده عمل می‌کنند.»

به گفته پورنگ پورحسینی «حال ایشان از روزهای قبل بهتر است، اما هنوز یک مقدار زود است که بخواهیم اظهارنظر نهایی کنیم.»

فرزند این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفته بود: «داروهایی که پزشکان برای ایشان تجویز کرده‌اند، کم‌کم در مرحله جواب‌دادن است و به نظر می‌رسد شرایط ایشان کم‌کم در مرحله تثبیت‌شدن است. امیدواریم با دعای خیر مردم و تلاش کادر درمان خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کنیم، نتیجه بگیریم.»

پورنگ پورحسینی در پایان به یک نکته مهم نیز اشاره کرده بود: «نکته قابل توجه این است که پدر بسیار ذهن هوشیاری دارد و قدرت خود را حفظ کرده است و با قدرت با این بیماری می‌جنگد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.