سلام به آلکنو؛‌ ملاقات ما به نوروز 1400!

انتخاب ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نهایی شده است

بعد از حدود 7 ماه بلاتکلیفی بالاخره فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی به نتیجه رسیده است.

همانطور که طی روزهای اخیر مشخص شده ولادیمیر آلکنو، سرمربی سابق تیم ملی روسیه و سرمربی فعلی تیم زنیت‌کازان روسیه قرار است طی روزهای آینده به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران معرفی شود. این مربی روس که سابقه درخشانی در تیم‌های مختلف از جمله تیم ملی روسیه دارد، از سوی فدراسیون به عنوان گزینه نهایی معرفی شده و در مرحله عقد قرارداد با فدراسیون قرار دارد. داورزنی، رئیس فدراسیون ضمن اعلام این موضوع که قرار است تا پایان هفته قرارداد با آلکنو رسمی شود، از زمان ورود این مربی به ایران خبر داده است.

گویا قرار است علاوه بر اینکه آلکنو بعد از عقد قرارداد با ایران، تمامی بازیکنان را زیر نظر بگیرد و رقبای ایران در المپیک را هم آنالیز کند، این مربی در نوروز 1400 هم وارد ایران خواهد شد. در واقع کار رسمی آلکنو در فروردین سال آینده آغاز می‌شود و او بعد از پایان کارش در زنیت‌کازان، تمرینات تیم ملی ایران را استارت می‌زند.

آلکنو که سابقه قهرمانی در المپیک لندن با روسیه را دارد، ‌جانشین کولاکوویچ خواهد شد که در دی ماه سال گذشته همراه با سعید معروف و یارانش توانست جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کند.

تعویق المپیک فرصتی را به فدراسیون داد تا مربی بزرگتری استخدام کند. آلکنو بدون شک می‌تواند ایرانی‌ها را برای رسیدن به رویای ایستادن روی سکوی المپیک توکیو امیدوارتر از قبل کند.

این مربی که سابقه همکاری با سعید معروف را در زنیت‌کازان روسیه دارد، خیلی از کارشناسان والیبال را به ایجاد نظم و دیسیپلین بیشتر در تیم ملی امیدوار می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.