دستگیری ۶ راهزن آزادراه تهران-شمال

۲ نفر از متهمان هنوز فراری هستند

۶ راهزن آزادراه تهران-شمال که هفته گذشته با استفاده از سلاح سرد، سرنشینان یک خودروی ۲۰۶ را تهدید کرده بودند، دستگیر شدند.

زورگیران ۸ نفر بودند که خودروی ۲۰۶ را در تاریکی شب تعقیب می‌کردند. مجرمانی که سرنشینان دو خودروی ۲۰۶ و پراید بودند و با چرخاندن قمه و سلاح سرد در آزادراه قدرت‌نمایی می‌کردند. از این گروه مجرمان، دو مرد قمه‌کش همچنان فراری هستند.

داستان انتشار یک فیلم

ویدیو جنجالی این تعقیب و گریز روز جمعه بود که منتشر شد. فیلمی که نشان می‌داد متهمان با در دست داشتن سلاح سرد و چرخاندن قمه قصد داشتند سه سرنشین خودروی ۲۰۶ را بترسانند و خودرویشان را متوقف کنند. سکانس‌های این فیلم از سوی سرنشینان ۲۰۶ ضبط شده بود. سرنشینانی که مجبور شدند برای فرار از دست راهزنان قمه به دست آزادراه را خلاف جهت حرکت کنند، اما این سکانس‌های وحشت پشت لنز دوربین در دل آزادراه به ثبت رسید.

دستگیری متهمان

فیلم کافی بود تا پلیس وارد عمل شود و توانست متهمان این تعقیب و گریز خوفناک را دستگیر کند. روز یکشنبه بود که سه متهم قمه به دست دستگیر شدند. اما روند این دستگیری‌ها ادامه داشت تا اینکه صبح سه‌شنبه سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری سه متهم دیگر این پرونده خبر داد.

او گفت: «اواخر هفته گذشته خبری به دست ما رسید درباره اینکه خانواده‌ای از شمال به سمت تهران در حال بازگشت بودند که در انتهای مسیر‌ استان مازندران مورد هجوم و تعرض ۸ نفر از اراذل و اوباش که در اطراف تهران زندگی می‌کردند، قرار گرفتند.»

برخورد با متهمان

او در ادامه بیان کرد: «بلافاصله بعد از وصول خبر به پلیس همکاران وارد عمل شدند و تا به امروز ۶ نفراز این اراذل و اوباش که مزاحمت ایجاد کرده بودند، دستگیر شدند و دو خودروی آنها توقیف شد؛ تمام این افراد در بازداشت هستند و حتما با آنها برخورد شدید می‌شود.»
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سرعت عمل پلیس در این شرایط بالاست، گفت: «انگیزه این افراد رفتار اوباشگرانه بوده است، پلیس بسیار قاطعانه و بدون تعارف با آنها برخورد خواهد کرد؛ دو نفر دیگر از آنها مانده که دستگیر کنیم، آنها را نیز دستگیر خواهیم کرد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.