جنجال دلار 4هزار و200 تومانی برای فرهاد مجیدی!

نماینده مجلس با وجود تکذیب مجیدی اعلام کرده اسناد دریافت ارز 4هزار و 200 تومانی توسط او موجود است

ماجرای دریافت ارز 4هزار و 200 تومانی توسط کاپیتان و سرمربی سابق استقلال خیلی پیچیده شده و عضو هیأت‌رئیسه مجلس هم اصرار به پیگیری آن دارد.

همه چیز از یک توییت شروع شد؛ توییتی که احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره حضور برخی افراد مشهور از جمله ورزشکاران در لیست دریافت ارز 4هزار و200 تومانی برای کارهای بازرگانی منتشر کرد. این توییت خیلی زود با واکنش فرهاد مجیدی همراه شد. او که نامش توسط این نماینده مجلس در توییتر برده شده بود، روی صفحه اینستاگرام به تندی پاسخ امیرآبادی را داد و نوشت که اصلا تا به حال در ایران کار بازرگانی انجام نداده است.

حمله تند فرهاد مجیدی به این نماینده مجلس، پایان کار نبود، چون امیرآبادی موضوع را از وزارت صمت پیگیری کرده و می‎گوید اسناد دریافت ارز 4هزار و 200 تومانی از سوی سرمربی سابق استقلال بعد از 9بار تقاضا موجود است.

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه جلسه علنی و در جمع خبرنگاران درباره توییت خود که به موضوع تقاضای فرهاد مجیدی برای دریافت ارز دولتی اختصاص داشت، گفت: «حدود یک‌ماه پیش یکی از واردکنندگان غله کشور به من گزارش داد که برخی از فوتبالیست‌ها در وزارت صنعت رفت‌وآمد دارند و درحال گرفتن ارز برای شرکت‌هایی هستند که به نام خودشان نیست. این فرد ادعا کرد که بنده با یکی از افراد (فرهاد مجیدی) درگیر شده‌ام و به او اعتراض کرده‌ام که شما اینجا چه می‌کنید؟ مگر حرفه‌تان فوتبال نیست؟ به دنبال این جریان من به وزارت صنعت نامه نوشتم و خواستم که این موضوع را بررسی کند، نامه بنده به تاریخ دوم مهر امسال بود که پاسخ آن نیز در نوزدهم آبان برای من آمد که قید شده بود فرهاد مجیدی به دفتر خدمات بازرگانی مراجعه کرده و درخواست او در کارگروه تخصیص ارز دولتی مورد تأیید قرار گرفته و نهایتا ۹ ثبت‌سفارش به نام شرکت‌هایی که البته مالک‌شان آقای مجیدی نیست، صورت گرفته است.»

این نماینده مجلس در واقع مدعی شده که تکذیبیه فرهاد مجیدی از این جهت بوده که شرکت‌های مذکور به نام خودش نبوده، اما برای اثبات اقدامات این فوتبالیست مشهور می‌تواند سند رو کند. او در این‌باره افزود: «البته امکان دارد ایشان عضو هیأت‌مدیره و صاحب شرکتی نباشد، اما دوربین‌های وزارتخانه حضور او را ثبت کرده و مسئولانی که با او برای دریافت ارز در ارتباط بودند نیز، حاضر هستند. برخی از واردکنندگان نهاده‌های دامی کشور نیز مجیدی را در وزارتخانه رصد کردند، البته یکی دیگر از فوتبالیست‌های مشهور نیز برای یک شرکت معدنی تقاضای واردات نهاده‌های دامی کرده. بنابراین بنده به او توصیه می‌کنم که دست از این کار خود بردارد؛ چراکه در حال استعلام هستم و چنانچه پاسخ آن دریافت شود، گزارش را به مردم ارایه خواهم داد.»

به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی که مدتی است به خاطر جدایی از استقلال در رأس اخبار نبوده، خودش هم فکر نمی‌کرد که ماجرا اینقدر بیخ پیدا کند. حالا باید دید واکنش بعدی او به اظهارات نماینده مجلس شورای اسلامی و تهدید به ارایه گزارش به مردم چه خواهد بود. آیا فرهاد مجیدی هم ارز 4هزار و 200 تومانی دریافت کرده یا خیر؟!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.