5 میلیون بیننده برای چهار ماه کنسرت!

یک رکورد جهانی برای رحیم شهریاری، خواننده محبوب آذری

«رحیم شهریاری» می‌گوید که تعداد بینندگان او بعد از 120 اجرای آنلاین در اینستاگرام از مرز پنج‌میلیون بیننده فراتر رفته‌اند و این امر او را در آستانه ثبت رکورد «گینس» قرار داده است.

شهروندآنلاین: «رحیم شهریاری» در آستانه ثبت رکورد جهانی «گینس» است، پنج‌میلیون بیننده برای چهار ماه کنسرت بی‌وقفه رحیم شهریاری. این خواننده آذری که بعد از شیوع ویروس کرونا به مدت چهار ‌ماه هر شب از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی برای علاقه‌مندانش نوازندگی و خوانندگی کرده، خبر از ثبت یک رکورد جهانی می‌دهد.

به گفته «رحیم شهریاری» تعداد بینندگان او بعد از 120 اجرای آنلاین در اینستاگرام از مرز پنج‌میلیون بیننده فراتر رفته‌اند و این امر او را در آستانه ثبت رکورد «گینس» قرار داده است.

در روزهای اخیر «رحیم شهریاری» در پیج اینستاگرامش ادعا کرده که نمایندگان گینس برای ثبت رکورد تعداد پنج‌میلیون نفری بینندگان این خواننده در حال مکاتبه با مدیران کمپانی مورد قراردادش در آمریکا هستند.

این خواننده محبوب آذری درباره ثبت رکورد چهار‌ ماه اجرای زنده متوالی در اینستاگرام‌ می‌گوید: «تاکنون در دنیا هنرمندی نبوده که چهار ‌ماه پیاپی اجرای موسیقی داشته باشد و این رکورد مال ما است. البته پیش‌تر در فرانسه، ترکیه و ایتالیا شبیه این کار انجام شده، اما آنها نهایت یک ماه کنسرت هر شبه لایو داشته‌اند و به این دلیل «گینس» اگر انصاف داشته باشد، این اقدام ثبت خواهد شد و اگر این رویداد در گینس ثبت نشود، تنها به دلیل مسائل سیاسی کشور ما خواهد بود.»

شهریاری در روزهای اخیر ادعا کرده که در قیاس با روزهای پیش از شیوع کرونا فعالیتش بیشتر شده است.

او در این زمینه گفته: «دوران قبل از شیوع کرونا سالی دو یا سه کنسرت برگزار می‌کردم، اما در ماه‌های اخیر حدود یک تا دو ساعت در اینستاگرام و صفحه شخصی خودم ساز زده‌ و به صورت زنده خوانده‌ام.»

«رحیم شهریاری» که به مخاطبان و دنبال‌کنندگانش قول داده هر ۱۵‌روز یک قطعه جدید منتشر کند، می‌گوید: «خوشحالم در این ماه‌های سخت که زندگی برای مردم دشوار شده است، لحظات شادی را برای مردمم به ارمغان آورده‌ام.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.