جنگ جدید خانم آنجلینا جولی!

آنجلینا جولی یک‌بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند

«آنجلینا جولی» می‌خواهد فیلم زندگینامه‌ای «رفتار نامعقول» را بر اساس داستان زندگی «دان مک‌کالین» که یک عکاس نامدار جنگ است، جلوی دوربین ببرد

شهروند آنلاین: «آنجلینا جولی” ستاره سینمای هالیوود بعد از فیلم‌های «در سرزمین خون و عسل»، «شکست‌ناپذیر»، «کنار دریا» و «اول پدرم را کشتند» یک‌بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. او این‌‌بار قصد دارد زندگی یک عکاس جنگ را دستمایه فیلم جدیدش قرار دهد.

سایت سینمایی «ورایتی» گزارش می‌دهد که «آنجلینا جولی» قصد دارد فیلم زندگینامه‌ «رفتار نامعقول» را بر اساس داستان زندگی «دان مک‌کالین» که یک عکاس نامدار جنگ است، جلوی دوربین ببرد. «دان مک‌کالین» یک عکاس- ژورنالیست انگلیسی است که به‌ خاطر عکس‌های جنگی و تصاویری که از زندگی اجتماعی حاشیه‌نشین‌ها به یادگار گذاشته، جوایز و افتخارات زیادی در کارنامه دارد.

یکی از عکس‌های معروف “دان مک کالین”

«ورایتی» همچنین نوشته که این فیلم زندگینامه‌ای را که بر اساس کتاب خود نوشت، به همین نام ساخته می‌شود. «تام هاردی» و «دین بی کر» تهیه می‌کنند. خود «مک‌کالین» نیز تهیه‌کننده اجرایی این پروژه خواهد بود و «گریگوری برک» نویسنده نامزد «بفتا» نیز فیلمنامه را نوشته است. این فیلم برای تجلیل از زندگی این عکاس جنگی بریتانیایی ساخته می‌شود و او را از دوران جنگ لندن تا برخی از خطرناک‌ترین مناطق جنگی دنیا دنبال می‌کند. گفتنی است که تصاویر به یادماندنی سیاه و سفید «دان مک‌کالین» از جنگ‌های ویتنام و کامبوج جزو قله‌های عکاسی خبری- ژرونالیستی به شمار می‌آیند.

«آنجلینا جولی» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که از اینکه شانس ساخت زندگی این شخصیت را به دست آورده، خوشحال است. او همچنین می‌گوید که همیشه ترکیب نترس و انسان‌دوستانه آثار او را تحسین کرده و او را شاهدی بر حقایق جنگی می‌داند.

«مک‌کالین» همچنین احساسی نسبت به «جولی» دارد و می‌گوید که با دیدن آخرین فیلم جولی درباره کامبوج از اینکه او چنین توانایی شگفت‌انگیزی در نمایش آن مکان در آن زمان نشان داده، شگفت‌زده شده است. او گفته که حس می‌کند فیلم زندگینامه‌اش در دست‌های حرفه‌ای جولی به صورت قابل اطمینانی پیش خواهد رفت.

درحالی خبر کارگردانی جدید آنجلینا جولی رسانه‌ای می‌شود که به تازگی اعلام شده او در فیلم «تمام نت‌های اجراشده» در کنار «کریستف والتس» بازی می‌کند. از دیگر پروژه‌های جدید «جولی» می‌توان بازی در فیلم «ابدی‌ها»برای کمپانی مارول اشاره کرد. اکران این فیلم ابرقهرمانی به دلیل کرونا به سال بعد موکول شده است.

گفتنی است که «آنجلینا جولی» تاکنون چهاربار برنده جایزه گلدن‌گلوب، دوبار برنده جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک‌بار نیز برنده جایزه اسکار شده ‌است. «جولی» همچنین چندبار هم رکورد بیشترین دستمزد را در میان بازیگران سینمای هالیوود از آنِ خود کرده‌ است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.