شادابی مردم در تعطیلات با تماشای مسابقات ورزشی

وزیر ورزش دستور داده لیگ‌های ورزشی برای شادابی مردم در تعطیلات دو هفته‌ای باید برگزار شود

با وجود شایعاتی مبنی بر لغو مسابقات ورزشی در تعطیلات دو هفته‌ای کشور، وزیر ورزش دستور داده همه رقابت‌ها برای شادابی مردم در خانه باید برگزار و از صداوسیما پخش شود.

وزیر ورزش و جوانان به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهوری محترم مبنی بر اعمال محدودیت‌ها در این راستا اطلاعیه‌ای صادر کرد.

مسعود سلطانی‌فر در این اطلاعیه برخلاف شایعاتی که طی روزهای گذشته مبنی بر تعطیلی لیگ‌های ورزشی منتشر شده، به برگزاری این لیگ‌ها تاکید کرده تا موجبات شادابی مردم در مدت تعطیلات دو هفته‌ای در خانه فراهم شود.

در بخشی از این اطلاعیه که خطاب به روسای فدراسیون‌های ورزشی صادر شده، آمده است:

با عنایت به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهوری محترم مبنی بر اعمال محدودیت‌های فراگیر جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا لازم است اقدامات زیر به سرعت برنامه‌ریزی و اجرا شود:

۱- فدراسیون‌های ورزشی به تولید و پخش مجموعه‌های «ورزش در خانه» از طریق صداوسیما و فضای مجازی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده‌ها اقدام و بارعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی لیگ‌های مختلف را برگزار تا فضای شادابی برای مردم در منزل فراهم گردد.

۲- فدراسیون‌های ورزشی با استفاده از ستارگان ورزش کشور و قهرمانان و پهلوانان ورزشی نسبت به اعلام توصیه‌ها و تبیین پروتکل‌های بهداشتی اقدام و ضمن انتشار در فضای مجازی، در اختیار صداوسیما و رسانه‌های کشور قرار دهند.

وظیفه بزرگ جامعه ورزش و جوانان کشور است که همه تلاش خود را به کار گیرد تا در کنار کادر درمان ایثارگر و ملت عزیز ایران ان‌شاءالله از این آزمون هم سربلند بیرون بیاید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.