روایت تاریخی از دوران پساکرونا

خاطراتی از آینده و روایت نسل‌های پس از ما از دوران کرونا

فردی به نام آنتون لهمن که حال پیرمردی است از ۲۲سالگی خود که ویروس کرونا به تازگی آمده بود، صحبت می‌کند

شهروند آنلاین: یک بحران دیگر را درحال سپری‌کردن هستیم به اسم کرونا، شاید جدی‌ترین آنها و البته مهلک‌ترین. در سال‌های قبل سیل و زلزله کم ندیده‌ایم اما این یکی جنسش گویا فرق دارد. هم چغرتر است هم ظاهرا دوست دارید بیشتر پیش ما بماند. اینها به کنار اما مسأله این نیست که این روزهای کرونایی ما چگونه می‌گذرد؛ مهم این است که بعدا چگونه از این ایام یاد خواهیم کرد. ویدیویی با یک ایده جالب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که روایت تاریخی از دوران پساکروناست تا بدین‌وسیله مردم را تشویق به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کند.

به گزارش اسپوتنیک، در این ویدیو، فردی به نام آنتون لهمن که حال پیرمردی است از ۲۲سالگی خود که ویروس کرونا به تازگی آمده بود، صحبت می‌کند.

او تعریف می‌کند که در آن زمان و در اوج جوانی ویروس نامرئی زندگی همه را تهدید می‌کرد و سرنوشت کشورها به دست مردم افتاده بود. او همچنین اضافه می‌کند که با رعایت قرنطینه و ماندن در خانه، قهرمان زمانه خود شده و بر این ویروس فائق آمدند.
در پایان ویدیو عنوان می‌شود که شما هم با ماندن در خانه در آینده قهرمان شوید.
بسیاری از کاربران معتقدند که این ویدیو ایده جالبی داشته است و سبب می‌شود تا بتوانیم سختی‌های قرنطینه امروز را به امید قهرمانی فردا تحمل کنیم. عده‌ای از کاربران نیز آرزو کردند که این روزهای قرنطینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زودی تمام شود و به زندگی عادی برگردیم.

ویدئو را اینجا ببینید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.