اشتباهات نابخشودنی فکری؛ از توهین تا 10 نفره شدن!

سرمربی استقلال در هفته دوم اشتباهات عجیبی را در جریان باخت تیمش مرتکب شد

محمود فکری در روزی که استقلال برابر فولاد شکست خورد، نه تنها دقایقی تیمش را 10 نفره کرد، بلکه در پایان بازی هم جلوی یک دوربین الفاظ بدی را به کار برد.

با اینکه سن محمود فکری خیلی با لقب کم تجربه سازگار نیست، اما به هر حال کاپیتان سابق استقلال در تیم های زیادی حداقل در لیگ برتر سرمربیگری نکرده. این کم تجربگی از فکری 51 ساله نه تنها یکی از دلایل شکست تیمش برابر فولاد بوده، بلکه حالا پای او را به کمیته انضباطی هم باز کرده است.

ماجرا از این قرار بود که فکری با وجود بازیکنان باکیفیت و نامداری که روی نیمکت تیمش داشت، نتوانست از ظرفیت تمام 5 تعویض خود استفاده کند. بعد از دریافت گل تساوی توسط استقلال، محمود فکری به این فکر افتاد تا شیخ دیاباته نیمکت‌نشین را در دقیقه ۸۷ تعویض کند، اما سرمربی استقلال در اقدام عجیب از تصمیم خود صرف نظر کرد تا دومین تغییر در ترکیب آبی‌ها انجام نشود و پس از آن، طی دو دقیقه متوالی دو اتفاق تلخ برای آبی‌ها بیفتد.

در حالی که تابلوی تعویض دیاباته بالا رفته و امیرارسلان مطهری لنگان لنگان به سمت بیرون زمین می‌آمد، فکری از داور چهارم خواست تا این تغییر را نداشته باشد؛ اتفاقی که موجب شد مهاجم خارجی استقلال عصبانی شود و با مجادله لفظی با سرمربی خود پیدا کند.

تنها یک دقیقه پس از این اتفاقات و در دقیقه ۸۸ محمد دانشگر پس از دفع توپ در گوشه زمین، برخورد شدیدی با تابلوهای تبلیغاتی داشت که مصدومیت او  ثانیه‌هایی بازی را متوقف کرد ولی مجددا مسابقه بدون حضور دانشگر به جریان افتاد. دانشگر که از درد به خود می‌پیچید، نتوانست به بازی ادامه دهد ولی در اتفاقی عجیب که مشخص نیست ناهماهنگی بین کادر پزشکی و مربیان استقلال بوده یا تصمیم شخص محمود فکری، این مدافع آسیب دیده تا ۷ دقیقه پس از این اتفاق تعویض نمی‌شود و در این مدت استقلال گل دوم را دریافت کرده و ۱۰ نفره کارش را دنبال می‌کند!

این البته تنها اشتباه محمود فکری در بازی با فولاد نبود. او یک اشتباه بزرگ غیرفنی هم داشت. سرمربی آبی ها در هنگام خروج از زمین در برخورد با یکی از بازیکنان فولاد و در حالی که یک دوربین در حال ضبط کردن تصویر و صدای اوست، به شکلی عجیب کلماتی توهین آمیز را به کار می برد که به نظر می رسد خطاب او کادرفنی حریف و جواد نکونام باشند!

حالا نه تنها باشگاه فولاد از محمود فکری به خاطر این اتفاقات شکایت کرده، بلکه کمیته انضباطی خیلی زود دست به کار شده و خودش سرمربی استقلال را احضار کرده تا درباره این فیلم و کلماتی که در آن به کار می برد، توضیح دهد.

به نظر می رسد استقلال با یک شکست خیلی زود به هم ریخته و محمود فکری کار سختی برای جمع کردن تیمش بعد از تحمل اولین باخت فصل خواهد داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.