پایتختِ آسیب‌ها نیازمند نگاه ویژه

استاندار تهران بر لزوم دسته‌بندی آسیب‌ها و فرصت‌ها تأکید می‌کند

به گفته بندپی سرریز همه آسیب‌های اجتماعی کشور را در تهران شاهد هستیم، از آسیب‌های اجتماعی گرفته تا سرقت‌های خرد و کلان که این مسائل وضعیت استان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.

شهروندآنلاین: وسعت و جمعیت استان تهران نیازمند دسته‌بندی آسیب‌ها و فرصت‌هاست. انوشیروان محسنی‌بندپی به شرایط خاص تهران اشاره می‌کند و می‌گوید: «حتما باید نگاه ویژه‌ای در مجموعه حراست به موضوعات تهران حاکم باشد. به گفته بندپی سرریز همه آسیب‌های اجتماعی کشور را در تهران شاهد هستیم، از آسیب‌های اجتماعی گرفته تا سرقت‌های خرد و کلان که این مسائل وضعیت استان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.»

او تأکید می‌کند در استان‌های کشور ۸۵ درصد سارقان بومی هستند، در حالی که در استان تهران ۶۵ درصد سارقان غیربومی هستند که همین امر شناسایی سارقان را دشوار می‌کند.

استاندار تهران با اشاره اینکه بهره‌گیری از کارکنان استانداری در مناصب مدیریتی راهبرد استانداری تهران است، از تهیه شناسنامه و رتبه‌بندی فرمانداران استان تهران خبر می‌دهد.

به گزارش ایسنا، محسنی‌بندپی با بیان اینکه مجموعه حراست استانداری تهران بر اساس ارزیابی‌های وزارت کشور در زمره حراست‌های برتر در کشور شناخته‌شده عنوان می‌کند: «امروز تمامی فرمانداران استان تهران از بدنه وزارت کشور و استانداری انتخاب می‌شوند و شخصا با همکاری مجموعه معاونت سیاسی و اجتماعی اقدام به تهیه شناسنامه و رتبه‌بندی فرمانداران می‌کنیم.»

استاندار تهران خاطرنشان می‌کند در انتخاب مدیران ستادی یا فرمانداران استان از بدنه کارکنان استانداری استفاده می‌کنیم و این موضوع راهبرد استانداری تهران است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.