آغاز طرح «ناظران سلامت» +فیلم

دکتر همتی: اعضای جوان داوطلب با حضور در ۷ هزار پایگاه در سراسر کشور ناظر بر اجرای این طرح خواهند بود

طرح ملی ناظران سلامت برای مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت از ابتدای آذرماه در سراسر استان اجرا خواهد شد. به گزارش «شهروند آنلاین» این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای دستور العمل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می‌شود.

جمعیت هلال احمر با اجرای موفق طرح‌های سلامت محور (نوروز ۹۹)، (نذرسلامت همراه با خادمان حسینی هلال ۱ و ۲) و (آمران سلامت) در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و به منظور مقابله با شیوع ویروس کووید۱۹، اکنون طرح ” ناظران سلامت” در سراسر کشور اجرا خواهد کرد. بعد از اجرای طرح آمران سلامت و مورد قبول واقع شدن این طرح از سوی مسئولان و مردم در بحث مبارزه با ویروس کرونا، طی یک همکاری مشترک با وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین از ابتدای آذرماه به مدت ۲ هفته طرح ناظران سلامت اجرا می شود.

طرح ملی ناظران سلامت با محوریت حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تاکید بر رعایت احترام و کرامت آن‌ها برای کنترل بیماری کرونا در استان آغاز می‌شود.

دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی خطاب به اعضای جوان هلال احمر گفت: اعضای جوان داوطلب با حضور در ۷ هزار پایگاه در سراسر کشور ناظر بر اجرای این طرح خواهند بود؛ از همه این عزیزان و همچنین مدیران عامل و روسای شعب انتظار دارم همکاری خوب و موثری را با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که همچون دفعات قبلی مردم عزیز کشورمان هم همکاری خوب و شایسته‌ای را با جمعیت هلال‌احمر داشته تا بار بیماری و به تبع آن میزان مرگ و میر کاهش یابد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.