بهترین و بدترین بارسای تاریخ با لیونل مسی!

بارسلونای این فصل تاکنون بدترین نتایج خود را در 25 سال اخیر کسب کرده

با شکست برابر اتلتیکومادرید، حالا بارسلونا با داشتن ستاره‌های پرتعداد و هدایت کومان در مسیر تبدیل شدن به بدترین تیم تاریخ این باشگاه قدم برمی‌دارد.

بحرانی که از فصل گذشته بارسلونا را گرفتار خود کرده و بارها باعث تحقیر ستاره‌های این تیم شده، در این فصل با وجود تغییرات روی نیمکت آبی‌اناری‌ها ادامه دارد. شنبه شب برای اولین بار دیگو سیمئونه با اتلتیکومادرید موفق به شکست بارسلونا شد؛ اتفاقی که روی اشتباه مرگبار ترشتگن، دروازه‌بان آلمانی و خروج بدموقع او رخ داد.

اما نتایج هفته‌های اخیر نشان می‌دهد مشکل بارسلونا فقط همین یک بازی نبوده و با وجود نگه‌داشتن لیونل مسی به زور بندهای قراردادش، نیوکمپ روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

پس از انجام 8 بازی در فصل 2020-2021 لالیگا، بارسلونا با 11 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد. تیمی که در چند دهه اخیر همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده و از ابتدای فصل قدرت خود را به تیم‌های مختلف اثبات می‌کرد، حالا سه برد، دو تساوی و سه باخت در کارنامه این فصل خود می‌بیند. بر این اساس تیم کاتالانی در دو ماه از فصل 13 امتیاز را از دست داده؛ اتفاقی که موجب شده بدترین بارسای 25 سال اخیر را تماشا کنیم.

لیونل مسی، جرارد پیکه، گریزمان، جوردی آلبا و چندین ستاره دیگر که با ارقام بالایی به بارسلونا آمدند یا در این تیم ماندگار شدند، هیچ کاری از دستشان برای خروج تیم‌شان از بحران برنمی‌آید. با این مسیر بعید نیست رونالد کومان که قرار بود ناجی بارسلونا باشد، به زودی به سوی درهای خروجی هدایت شود؛ البته قبل از اینکه بدترین نتایج تاریخ بارسلونا را رقم بزند.

نتایج فعلی بارسلونا در شرایطی بدترین نتایج این تیم از زمانی که به هر برد در بازی فوتبال سه امتیاز تعلق می‌گیرد، بوده! این در حالی است که 11 سال قبل بهترین تیم جهان در نیوکمپ بازی می‌کرد و با تعدادی از همین بازیکنان از جمله لیونل مسی توانست شش جام را فتح کند.

فتح شش‌گانه با سرمربیگری پپ گواردیولا رویایی بود که برای بارسایی‌ها به تحقق پیوست، اما الان با وجود لیونل مسی هواداران کاتالانی دیگر حتی به کسب یک جام در فصل جاری هم امیدوار نیستند.

این اتفاقات شاید بار دیگر خبر از پایان دوره سلطه لیونل مسی در لالیگا باشد. جالب است بدانید در 15 بازی اخیر خارج از خانه بارسلونا، مسی تنها دو گل به آلاوس زده و یک بار هم دروازه مایورکا را باز کرده است؛ او در 13 بازی خارج از خانه رنگ گل را ندیده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.