چشم امید بیماران

ارایه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران و مراجعان به داروخانه مرکزی شماره 2 هلال‌احمر

بهره‌مندی روزانه صدها نفر از بیماران خاص، پیوندی، سرطانی، ام‌اس و نظایر آن از خدمات داروخانه مرکزی شماره 2 هلال‌احمر (تهرانپارس) است.

داروخانه مرکزی شماره 2 هلال‌احمر واقع در شرق تهران (تهرانپارس) به‌عنوان یکی از داروخانه‌های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی تلاش دارد خدمات شایسته دارویی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به هموطنان ارایه کند.

تأمین داروهای تخصصی نظیر ام‌اس، شیمی‌درمانی و بیماری‌های خاص و تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی نظیر چشم‌پزشکی، دیالیز، مرکز رویش و ناباروری از مهم‌ترین خدمات داروخانه تهرانپارس است.

این داروخانه به دلیل تأمین و توزیع به موقع داروهای مورد نیاز مردم اعم از داروهای تخصصی، داروهای پرونده‌ای و داروهای تک نسخه‌ای که اکثرا تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور هستند، از نقش و اهمیت ویژه‌ای در نظام توزیع دارو برخوردار است.

‎همچنین نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر شامل بیمه‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، خدمات‌درمانی و نیروهای مسلح به منظور تأیید اینترنتی نسخ و با هدف رفع مشکلات احتمالی مراجعه‌کنندگان در داروخانه مستقر بوده و با ایجاد این امکانات تلاش می‌شود تا مدت زمان انتظار برای دریافت دارو در حداقل زمان ممکن انجام شود.

بیماران و مراجعان می‌توانند برای دریافت خدمات، تهیه دارو و همچنین تأیید نسخ همه‌روزه از ساعت 7 و 30دقیقه صبح الی 19 به این داروخانه واقع در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، محوطه مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران مراجعه کنند.

داروخانه‌های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی شامل داروخانه مرکزی هلال‌احمر واقع در خیابان طالقانی، داروخانه مرکزی شماره 2 واقع در تهرانپارس، داروخانه جزیره کیش و بخش تجهیزات پزشکی است که روزانه به صدها نفر خدمات دارویی ارایه می‌کند.

همچنین سامانه اطلاعات دارویی داروخانه مرکزی هلال‌احمر به شماره 41651 از ساعت 8 الی 19 آماده پاسخگویی به هموطنان است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.