ماجرای سرقت پیکان کلکسیونی شریک

اختلاف حساب دردسرساز شد

اختلاف حساب دو شریک با سرقت خودروی کلکسیونی همراه شد. سارقان اجیرشده با فرمان مرد آشنا پیکان قدیمی را در میدان تجریش دزدیدند.

بیست‌وچهارم شهریور پرونده‌ای با موضوع سرقت یک خودروی پيکان کلکسيونی در کلانتری101 تجريش تشکیل شد.

سرقت در تجریش

شاکی به مأموران گفت: «پانزدهم شهریور با خودروی پيکان خودم که کلکسیونی است، در حال تردد در حوالی ميدان تجريش بودم. ناگهان چند موتورسوار با مسدود‌کردن مسير مانع حرکتم شدند. به سمت من حمله کردند. با تهديد سلاح سرد مرا به زور از خودرو به بیرون انداختند و پیکان را سرقت کردند.»

با توجه به اظهارات شاکی، فيلم دوربين‌های مداربسته محل سرقت بازبینی شد. بررسی‌ها نشان داد که سه سارق پس از سرقت خودرو مرد ديگری را سوار خودرو می‌کنند و از محل متواری می‌شوند.

اختلاف حساب دردسرساز

تصوير نفر چهارمی که پس از سرقت سوار خودرو شده بود، استخراج شد. وقتی شاکی تصویر نفر چهارم را دید، او را شناسايی کرد. نفر چهارم کامران بود، شریک مرد شاکی که از مدتی قبل با یکدیگر به اختلاف حساب خورده بودند.

با شناسایی هویت یکی از متهمان، کارآگاهان کامران را یکم آبان ماه در نشانی عباس‌آباد دستگير کردند. خودروی سرقتی هم از محل زندگی متهم کشف شد.

کامران پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقيقات به جرم خود اعتراف کرد: «با توجه به اختلاف مالی که با شاکی داشتم، با اجيرکردن سه مرد اقدام به سرقت خودرو او کردم.»

با اعتراف متهم، پرونده به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحيه 34 تهران ارسال و متهم با قرار مجرمیت روانه زندان شد. تلاش برای دستگيری ساير همدستان او همچنان ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.