مسئولان مراقب سوله‌ها و ویلاهایشان باشند

تخریب سوله 500 متری یکی از مسئولان با دستور دادستانی

دیروز خبر رسید که سوله 500 متری یکی از مسئولان با دستور دادستان تخریب شده است. این خبر را حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار داد و گفت: «سوله مذکور با دستور دادستانی در راستای اعمال تبصره 2 ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغات و با دستور دادستانی تخریب شد، این سوله که متعلق به یکی از مسئولان شهرهای همجوار بود، توسط عوامل اراضی قلع و قمع شد.»

دادستان عمومی و انقلاب شهریار تاکید کرد که دادستانی در زمینه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات که به صورت غیرمجاز انجام می‌شود، هیچ‌گونه مسامحه‌ای نخواهد داشت و حالا با قلع و قمع صورت گرفته در مورد این سوله، اراضی مذکور به حالت اولیه اعاده شده است.
او چند روز پیش هم از آزادسازی ۶۷‌هزار و ۹۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی و باغات خبر داده بود و به نظر می‌رسد که اقدام اخیر در راستای همین روند بوده است.
البته نخستین بار نیست که خبر تخریب سوله‌های غیرمجاز وابسته به فلان مسئول و نهاد شنیده می‌شود، چند ماه پیش هم خبر رسید که دادستانی پاکدشت دستور تخریب 6 سوله غیرمجاز در این شهرستان را داده، سوله‌هایی که در مورد بعضی از آنها گمانه مالکیت یکی از مسئولان می‌رفت.
چند وقت پیش هم ماجرای تخریب ویلای غیرمجاز فرزند یکی از وزرای سابق خبرساز شد و کمی بعد هم ویلای یکی از وزرای دولت‌های قبل در ساوجبلاغ زیر چرخ‌های بیل مکانیکی رفت. از آن طرف دادستان کاشمر هم گفته که طی یک طرح ضربتی قرار است با ویلاها و بناهای غیرمجاز برخورد جدی صورت بگیرد و برخورد با ویلاهای غیرمجاز مسئولان و پزشکان که گویا بیشتر از بقیه در کاشمر تخلف کرده‌اند، در اولویت قرار دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.