رفع مشکل نرم‌افزاری «برق من»

شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اعلام کرد: مشکلات برنامه نرم افزاری «برق من» رفع شده و آماده ارائه خدمات است.

به گزارش شهروند آنلاین، در اطلاعیه شرکت توانیر آمده است: ضمن پوزش مجدد از مشترکان، به اطلاع می‌رساند به‌روز رسانی و ارتقای فنی و نرم‌افزاری سامانه برق من (برنامه کاربردی و سایت) روز گذشته با موفقیت انجام شد و در حال حاضر آماده ارائه خدمت به مشترکان عزیز است.

به دنبال برخی گزارش‌های مردمی مبنی بر بروز اختلال در سامانه برق من، شرکت توانیر روز یکشنبه اعلام کرد: در جهت بهبود پاسخگویی و خدمت‌رسانی و رفع مشکلات گزارش شده، به‌روزرسانی فنی و نرم‌افزاری سامانه برق (اپلیکیشین و سایت) در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، روزهای اخیر و به‌ویژه صبح دیروز گزارش‌هایی در خصوص ایجاد مشکل در دسترسی به این پلیکیشن در فضای مجازی منتشر شده بود.

نرم افزار برق من سامانه‌ای است که مشترکان صنعت برق می‌توانند با نصب آن روی گوشی‌های هوشمند خود، علاوه بر دریافت قبض برق خود از زمان خاموشی‌های احتمالی آگاه شوند./ایرنا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.