سخنگوی جمعیت هلال‌احمر منصوب شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی دکتر محمدحسن قوسیان‌مقدم را به عنوان سخنگوی این جمعیت منصوب کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر را با حفظ سمت به عنوان سخنگوی جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد. دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر، دکتر محمدحسن قوسیان‌مقدم را با حفظ سمت به عنوان سخنگوی جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر کریم همتی در این حکم آورده است:

جناب آقای دکتر محمدحسن قوسیان‌مقدم

دبیرکل محترم جمعیت هلال‌احمر

نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سخنگوی جمعیت هلال‌احمر» منصوب می‌شوید.

نظر به گستردگی فعالیت‌ها و خدمات جمعیت هلال‌احمر در کل کشور از جنابعالی انتظار دارم با بهره‌گیری از دانش، تجارب و آگاهی خود نسبت به وظایف و اختیارات جمعیت هلال‌احمر و با هماهنگی و تعامل سازنده و اثربخش با کلیه واحدهای تابعه جمعیت نسبت به بهبود پاسخگویی به مردم عزیز و خدمت‌گیرندگان و تکریم آنان کوشش نموده و در جهت تعامل مستمر با رسانه‌ها، امر اطلاع‌رسانی، اطلاع‌یابی و ارتقای فرهنگ عمومی و سواد سلامت جامعه گام بردارید. کلیه واحدهای تابعه جمعیت چه در صف و چه در ستاد نیز موظفند با ارایه اطلاعات صحیح و بهنگام جنابعالی را در اجرای این مأموریت مهم یاری نمایند.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.

دکتر کریم همتی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.