احوالات شاعرانه آقای چاوشی

کتاب شعر خواننده محبوب پاپ منتشر می‌شود

چاوشی که تاکنون همواره سعی کرده شمایلی روشنفکرانه و ورای یک خواننده پاپ معمولی برای خود شکل دهد، قصد هنرنمایی در عرصه‌ای دیگر را نیز دارد

شهروندآنلاین: محسن چاوشی که تاکنون همواره سعی کرده شمایلی روشنفکرانه و ورای یک خواننده پاپ معمولی برای خود شکل دهد، بعد از افزایش حضور اجتماعی و فعالیت‌های خیریه قصد هنرنمایی در عرصه‌ای دیگر را نیز دارد، به نوعی گویا قرار است احوالات شاعرانه آقای چاوشی تغییر کند. این خواننده محبوب پاپ پس از انتشار 10 آلبوم موسیقی رسمی، این بار می‌خواهد کتاب اشعارش را در اختیار دوستدارانش قرار دهد.

این کتاب اشعار که ۳۱ شعر این هنرمند در قالب غزل را شامل است، از اوایل هفته آینده شرایط پیش‌فروش و ارسال اینترنتی آن منتشر خواهد شد. کتاب اشعار محسن چاوشی به همت انتشارات آفتاب اندیشه منتشر می‌شود.

چاوشی که پیش‌تر اشعار قطعاتی مانند «کجایی»، «شرح الف»، «او» و… را خود سروده و خوانده بود، در قبال آن قطعات با واکنش‌های متفاوتی از سوی دوستداران، منتقدان و اهالی شعر و موسیقی روبه‌رو شده بود.

گفتنی است که چاوشی تجربه همکاری با شاعران و ترانه‌سرایان معاصر بسیاری را در مسیر هنری خود داشته و در این بین استفاده او از اشعار مولانا، سعدی، وحشی بافقی، باباطاهر، خیام و… که به مرور وارد آثار و آلبوم‌های این خواننده خرمشهری شدند، نشان از آشنایی او با قالب‌های ادبی و شعری سنتی و کلاسیک دارد.

به منظور تسهیل در خرید این کتاب برای دوستداران چاوشی و با توجه به شرایط اجتماعی موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا، فروش و عرضه کتاب فقط به صورت اینترنتی خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.