کرونا با زنان موزیسین چه کرد؟

آسیب‌ها و مشکلات روزگار کرونایی هنر

به باور نیوشا بریمانی بانوان موزیسین در دوران کرونا بیشتر دچار آسیب شده‌اند

شهروندآنلاین: درباره تأثیرات نامطلوب کرونا بر دنیای فرهنگ و هنر بسیار سخن گفته شده و هر کس از زاویه‌ای این موضوع را مورد بررسی قرار داده است. حالا «نیوشا بریمانی» نوازنده و سرپرست گروه موسیقی نوشه هم با تأکید بر تبعات فرهنگی کرونا درباره مشکلاتی که کرونا برای زنان موزیسین ایجاد کرده است، حرف ‌می‌زند.

«نیوشا بریمانی» در این زمینه می‌گوید که «با اینکه کرونا بر همه موزیسین‌ها فشار وارد کرده، اما بی‌تردید بانوان با توجه به شرایط کاری‌شان در موسیقی، در دوران کرونا بیشتر دچار آسیب شدند.»

گلایه‌های کرونایی

گلایه‌های نیوشا بریمانی تمامی ندارد. او می‌گوید: «متأسفانه از لحاظ کاری روزهای بسیار بد و پر از نگرانی و ناراحتی را پشت سر می‌گذاریم. می‌دانم بسیاری از دوستان هنرمند در چه شرایطی زندگی می‌کنند. امیدوارم خداوند به همه ما کمک کند تا از این دوران عبور کنیم.»

سرپرست گروه نوشه می‌گوید با توجه به شرایط فعلی تنها تولید تک‌آهنگ در دستور کار گروه قرار دارد. درباره برگزاری کنسرت آنلاین نیز می‌گوید که «در حال حاضر نه تصمیمی برای انجام این کار داریم و نه امکان انجام این کار وجود دارد.»

نیوشا بریمانی با اشاره به اینکه «بیشتر به فکر تولید آثار هستیم»، درباره وضع و حال گروه در روزگار کرونایی حاضر می‌گوید: «به دلیل شیوع ویروس کرونا صبر کردیم تا وضعیت بهتر شود، اما متأسفانه شرایط بهتر که نشد هیچ، بدتر هم شده و دقیقا یک سال از شیوع این ویروس در کشور می‌گذرد و طبق شنیده‌ها، تا پایان سال آینده نیز باید با این شرایط سپری کنیم.»

فعالیت‌ها

نیوشا بریمانی می‌گوید: «به ‌احتمال خیلی زیاد قرار است تنها تولید تک آهنگ را در دستور کار خودمان قرار دهیم، ضمن اینکه هنوز مشخص نیست که با آقای احسان کرمی همکاری‌مان را ادامه دهیم یا خیر، به دلیل اینکه ما با دو خواننده دیگر نیز قرارداد بستیم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این موضوع معلق شد. تنها کاری که در مدت شیوع این ویروس انجام دادیم، در فروردین‌ماه تمرینات گروه بانوان نوشه و ضبط آثار برای دریافت مجوز بوده است.»

این موزیسین همچنین به هنرآنلاین گفته که «بانوان با توجه به شرایط کاری‌شان در موسیقی، در دوران کرونا بیشتر دچار آسیب شدند. بنده به‌شخصه ذهنم بیشتر درگیر این ماجرا بود و تصمیم گرفتم که از طریق لایو در اینستاگرام و به‌صورت ممتد با مخاطبان صحبت کنم و برای این موضوع راهکاری اندیشیده شود، اما می‌دانم که به‌طور جمعی خیلی سخت به یک تصمیم واحد می‌رسیم.»

 

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.