مأموریت به بهای جان

۲ مأمور پلیس در ۲۴ ساعت گذشته در استان کردستان به شهادت رسیدند

پرسنل نیروی انتظامی استان کردستان بودند. یکی در مرزبانی و دیگری هنگام دستگیری یک مجرم جان خود را از دست داد. مأموران پلیسی که برای اجرای مأموریت‌شان جان خود را کف دست‌شان گذاشتند. این دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی بودند که در یک روز هنگام مأموریت به شهادت رسیدند.

ستوان‌سوم محمدرسول حاتمی مرزبان هنگ مرزی مریوان بود. او روز پنجشنبه هنگام کنترل و پایش نواری مرزی مرزهای غرب کشور به شهادت رسید.

این مرزبان مرزبانی استان کردستان اصالتا اهل استان کرمانشاه بود. او در دفاع از کیان ایران اسلامی جان خود را فدا کرد. او نیز به لیست بلندبالای شهدای مرزی در کشور پیوست.

مأموریت تلخ استوار

استوار امین محمد یوسفی وردنجانی نیز یکی دیگر از نیروهای انتظامی بود که شهید شد. او در عملیاتی دیگر روز پنجم آذر ماه به شهادت رسید. زمانی که عوامل کلانتری چالشتر در شهرکرد برای دستگیری دو متهم تحت تعقیب به محل اختفای آنها اعزام شدند، هرگز تصورش را هم نمی‌کردند که این یکی از تلخ‌ترین مأموریت‌شان باشد.

عملیات آغاز شده بود؛ اما یکی از متهمان هنگام دستگیری به وسیله سلاح شکاری به سمت مأموران تیراندازی کرد. نتیجه این تیراندازی بسیار غم‌انگیز بود. استوار امین محمد یوسفی وردنجانی بر اثر شلیک ساچمه از ناحیه شکم و پا مجروح شد.

او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. این در حالی است که با تلاش سایر نیروها ضارب و همدست او دستگیر شدند. همچنین سلاح بکار رفته نیز کشف شد.

این در حالی بود که مصدوم به بیمارستان منتقل شد. اما گزارش‌های دریافتی حاکی از آن بود که استوار با وجود تلاش تیم پزشکی بر اثر شدت جراحت‌های وارده نتوانست دوام بیاورد. او جان خود را از دست داد و به لیست شهدا اضافه شد.

با توجه به دستگیری ضارب تحقیقات همچنان ادامه دارد و موضوع در دست بررسی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.