صعود بورس ادامه دارد

افزایش ۲۰هزار و ۱۶۵ واحدی شاخص کل بورس تهران

بازار سهام امروز شنبه هشتم آذرماه را مثبت آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۲۰هزار و ۱۶۵ واحد در محدوده یک‌میلیون و ۳۸۷ هزار واحد قرار دارد

شهروند آنلاین: در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰و23دقیقه شاخص کل با ۲۰هزار و ۱۶۵ واحد افزایش رقم یک‌میلیون و ۳۸۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با 4هزار و۸۶۳ واحد افزایش به رقم ۳۹۹هزار و ۹۹۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۷۴هزار و ۷۲۹ هزار معامله به ارزش ۷۷میلیارد و ۲۶۲میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج‎فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین ایران‌خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۲۹۰ واحد افزایش رقم ۱۷هزار و ۲۴۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۸۰هزار و ۳۳۹ معامله انجام داده‌اند که ۲۹میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، صنعتی مینو، پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی این بازار داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.