«نفس» اهدا می شود

تاکنون با حمایت خیرین و نیکوکاران یک‌هزار کسپول اکسیژن تامین شده است

جمعیت هلال‌احمر در نظر دارد در مراسمی با عنوان اهدای نفس، از اقلام و تجهیزات اهدایی خیرین شامل ۹۹۹ کپسول اکسیژن، ۹۹۹ مانومتر، ۲هزار ماسک تنفسی و ۹۹۹ پالس اکسیژن با حضور دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر رونمایی کند.

پویش «نفس هدیه کنیم» از سوی جمعیت هلال‌احمر اجرا‌یی خواهد شد. این کمپین از روز یکشنبه (فردا) فعالیت خود را در سطح کشور با هدف تأمین دستگاه کپسول اکسیژن و تجهیزات مربوط به آن آغاز می‌کند.

به گزارش شهروند آنلاین تاکنون با حمایت خیرین و نیکوکاران یک‌هزار کسپول اکسیژن، یک‌هزار اکسیمتر و یک‌هزار مانومتر اکسیژن تنفسی تهیه شده که قرار است در مراسم روز یکشنبه در اختیار بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر برای توزیع بیماران قرار بگیرد.

نفس هدیه می‌دهیم

در پویش «نفس هدیه کنیم» هدف‌گذاری شده است که چهارهزار دستگاه کپسول اکسیژن و یک‌هزار دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی از محل کمک‌های مردمی تهیه شود و در اختیار بیماران قرار گیرد. ضمن اینکه افراد متقاضی این تجهیزات می‌توانند به شعب جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور مراجعه و بدون پرداخت هزینه‌ای و به صورت رایگان تجهیزات اشاره‌شده را به صورت امانت دریافت کنند و پس از آن مجددا به هلال‌احمر برگردانند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.