بازهم انتخاب گزینشی زنان برای حضور در استادیوم

مشکل زيرساخت به واليبال آسيا کشيد و خبری از فروش آنلاین بلیت برای مسابقات جاری نیست

به واسطه اتفاق تلخی که برای یکی از هواداران استقلال رخ داد، این روزها بحث ورود زنان به استادیوم‌های فوتبال حسابی داغ است، اما در این میان متوجه شدیم که حتی موضوع حضور زنان در سالن‌های والیبال هم به‌طور کامل حل نشده و برای مسابقات قهرمانی آسیا گویا خبری از بلیت‌فروشی واقعی نیست!

از عصر چهارشنبه با اعلام فدراسیون والیبال، سایت بلیتفروشی برای مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تهران آغاز به کار کرد، اما تا آخرین ساعات شب در بخش جنسیت فقط یک گزینه وجود داشت و آن هم «مرد» بود! در واقع زنان اصلا امکان ورود به سامانه بلیتفروشی را نداشتند و همین باعث اعتراضهایی در فضای مجازی شد.

از صبح روز پنجشنبه گزینه «زن» هم به بخش جنسیت اضافه شد، اما وقتی یک زن علاقهمند به والیبال قصد خرید بلیت را داشت، با این پیام مواجه میشد: «متاسفانه جایگاه زنان پر شده است»! هنوز یکی، دوساعت هم از اضافهشدن این گزینه به سایت بلیتفروشی نگذشته بود، اما وقتی بهعنوان یک زن وارد سامانه بلیتفروشی میشدید، حتی تا روز یکشنبه هم نمیتوانستید بلیت تهیه کنید. این درحالی است که بلیت همه بازیها برای مردان حتی دیروز هم وجود داشت.

این اتفاقات درحالی رخ داد که در سالهای اخیر موضوع ورود زنان به سالن والیبال تقریبا حل شده بود و مشخص نیست چرا دوباره فدراسیون قصد دارد به صورت گزینشی سکوهای مربوط به بانوان را پر کند. همین امسال در جریان میزبانی لیگ ملتهای والیبال در ارومیه و اردبیل زنان توانستند بلیت را خریداری کنند و بدون مشکل وارد سالن شوند. وقتی از فدراسیون پیگیر دلیل این ماجرا شدیم، مسئولان دلیل این ماجرا را دستورگرفتن از وزارت ورزش دانستند و از زیر بار  مسئولیت شانه خالی کردند. اینطور که پیداست، تا پایان مسابقات والیبال قهرمانی آسیا که از دیروز در تهران آغاز شده، حدود 500نفر از زنان به صورت گزینشی میتوانند در جایگاهی که در سالن 12هزار نفری برایشان درنظر گرفته شده، حاضر شده و به تشویق تیمملی بپردازند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.