آذری جهرمی: خونوادگی باشه، تارانتينوطور هم نباشه!

سليقه سینمایی جالب وزير جوان را از بین کامنت‌های اینستاگرام استخراج کردیم

وزير جوان و پرسر و صدای دولت اين‌بار همزمان با روز ملی سينما، در اينستاگرام اين روز را تبريک گفته و از مخاطبانش خواسته است فيلمی معرفی کنند تا همراه خانواده تماشا کند. محمدجواد آذری جهرمی البته توصيه کرده است که فيلم تارانتينوطوری نباشد تا بشود خانوادگی آن را ديد…

کاربران هر کدام فيلمی را به وزير جوان معرفي کرده‌اند و جالب اين‌که او اغلب فيلم‌ها و سريال‌های معرفی‌شده مثل چرنوبيل، متری شيش‌ونيم، پيکی بلايندرز، بمب يک عاشقانه، جان ويک، گرگ وال‌استريت و مسير سبز را ديده است. خب! همين نام‌ها کافي است تا کمی با سليقه سينمايي وزير جوان کابينه روحانی آشنا شويم، آن هم در شرايطي که تا به حال کمتر کسي در کابينه دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی اين‌چنين صاف و پوست‌کنده از علايق هنری خود صحبت کرده است.

«ديدمش خشونتش بالاست، مناسب خانواده نيست.» پلنگ صورتی هم پيشنهاد ديگری از سوی کاربران بود که با اين پاسخ وزير جوان روبرو شد: «نه ديگه اينقدر خانوادگی!»

آذری جهرمی همراه اين پست اينستاگرامی تصويری کولاژ‌شده از فيلم‌های سنتوري، درباره الی، بوتيک، شب يلدا، دايره زنگی و آواز گنجشک‌ها را منتشر کرده است؛ تصاوير و فيلم‌هايی که باز هم انتخابشان از نظر کاربران اينستاگرام جالب و جسورانه است. در اين ميان اما برخی ماجرای پيشنهاد فيلم به وزير دهه شصتی کابينه را به شوخی گرفته‌اند و آژانس دوستی يا پلنگ صورتی را معرفی کرده‌اند. آذری جهرمی هم البته کم نياورده و هر کدام را با شوخی پاسخ داده است.

او در پاسخ به يکي از کاربران که پيکی بلايندرز را پيشنهاد کرده بود، نوشت: «تازه شروع کردم وقتم کمه اما بخش‌هايی از فصل اولش را ديدم.» کاربر ديگری که جان ويک 3 را معرفی کرده بود و آذری جهرمی در پاسخش نوشت: «ديدمش خشونتش بالاست، مناسب خانواده نيست.» پلنگ صورتی هم پيشنهاد ديگری از سوی کاربران بود که با اين پاسخ وزير جوان روبرو شد: «نه ديگه اينقدر خانوادگی.»

او از آن دست چهره‌‌های پرسر و صدا و جنجالی دولت روحانی در فضای مجازی است که پست‌هايش در توييتر و اينستاگرام با واکنش و اقبال عمومی همراه می‌شود. همين چند وقت قبل هم از سريال چرنوبيل در صفحه اينستاگرام خود نوشته بود يا مثلا درباره تماشای «کلاه‌قرمزی و پسرخاله» به همراه خانواده نوشته بود: «جالب بود که محمد با يک‌و‌نيم‌سال سن چقدر علاقه‌مند شده بود. يادش به‌خير؛ 25‌سال پيش برای ديدن اين فيلم رفتم سينما و هنوز بعد از اين همه مدت، زيبايی و جذابيتش را دارد. واقعا ما دهه ‌شصتی‌ها دنيای کودکی ساده و خاصی داشتيم و خاطرات اون زمان واقعا دلنشينه. شما چطور؟ چه خاطراتی از دوران کودکی خودتون داريد؟»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.