گل‌محمدی تا قرن بعدی در پرسپولیس ماند!

سرمربی پرسپولیس قراردادش را تا سال 1402 تمدید کرد

یحیی گل‌محمدی که شایعات درباره جدایی‌اش همواره وجود داشته، امروز بعد از توافق با مسئولان پرسپولیس قراردادش را تا سال 1402 تمدید کرد.

شهروند آنلاین: گل‌محمدی تا قرن بعدی در پرسپولیس ماند! مدیران پرسپولیس که با توجه داشتن خاطرات خوب از حفظ برانکو ایوانکوویچ طی چند سال در این باشگاه به ثبات روی نیمکت علاقه زیادی پیدا کرده‌اند برای تمدید زودهنگام قرارداد یحیی گل‌محمدی اقدام کردند و به نتیجه هم رسیدند.

مذاکرات مدیران پرسپولیس با گل‌محمدی طی روزهای گذشته ادامه پیدا کرد و در نهایت این مربی باتجربه دو سال دیگر قراردادش تمدید شد. گل‌محمدی تا پایان فصل جاری لیگ برتر یعنی تا سال 1400 با پرسپولیس قرارداد داشت و حالا طبق توافق جدیدی که شده او دو سال بعد و تا سال 1402 در جمع سرخ‌پوشان خواهد ماند.

تمدید قرارداد یحیی با پرسپولیس در شرایطی صورت گرفته که او اوایل فصل جاری لیگ برتر به خاطر مشکلات مالی و برخی مسائل دیگر خواهان جدایی شده بود. حالا اما با تغییراتی که در مدیریت باشگاه صورت گرفت و اضافه شدن سمیعی به عنوان مدیرعامل بسیاری از مشکلات مربوط به یحیی حل شد و او توافق کرد تا قراردادش را دو سال دیگر با سرخ‌پوشان ادامه بدهد.

گل‌محمدی تا قرن بعدی در پرسپولیس ماند!

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه خود برای تمدید قرارداد گل‌محمدی نوشته است: «گل‌محمدی که از نیم‌فصل لیگ نوزدهم به پرسپولیس بازگشت، موفق شد قهرمانی لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را در همین مدت اندک به دست بیاورد و بنا به خواسته هواداران و با تلاش مدیریت باشگاه، قراردادش تمدید شد.»
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.