ستون مرموز در یوتا ناپدید شد

شیئی عجیب که در روز ۲۸ آبان کشف شده بود، در شامگاه ۷ آذر دزدیده شد

کشف یک ستون فلزی سه متر و نیمی در بیابان همگان را به شگفتی وا داشت. این ستون که چند روز پیش به گونه‌ای مرموز در میانه کوه‌های قرمز ایالت یوتا ظاهر شده بود، ناگهان ناپدید شده است.

اداره آمایش سرزمین (مدیریت اراضی) ایالت یوتا با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه در فیس‌بوک نوشت که «بر پایه گزارش‌های موثق» این شی که در روز هجدهم نوامبر (بیست‌وهشتم آبان) کشف شده بود، در شامگاه بیست‌وهفتم نوامبر (هفتم آذر) «دزدیده شده» است.

اکنون پلیس منطقه وظیفه دارد که راز ناپدیدشدن این شیء مرموز را روشن کند.

این ستون فلزی هفته گذشته در یک دیده‌بانی هوایی به قصد شمارش گوسفندان به شکل تصادفی در میان صخره‌های قرمز منطقه کوهستانی ایالت یوتا یافت شده بود.

کشف ستون در میان کاربران اینترنت به گمانه‌زنی‌های فراوان منجر شد. دوستداران داستان‌های علمی-‌تخیلی گفتند که کار موجودات فرازمینی است و برخی دیگر آن را یادبودی برای سال کرونایی ۲۰۲۰ دانستند.

پاره‌ای از ناظران گمان دارند که ستون یادشده اثری از هنرمند آمریکایی جان مک‌کرکن است که چندین سال در ایالت نیومکزیکو زندگی می‌کرد که در همسایگی یوتا قرار دارد.

مقام‌های ایالتی از بیم ازدحام افراد کنجکاو، محل دقیق ستون را اعلام نکرده‌اند. با وجود این یکی از کنجکاوان پیگیر موفق شد موقعیت آن را در میان صخره‌های بیابان پیدا کند. این کاربر اینترنت باور دارد که دوربین گوگل توانسته بود در سال ۲۰۱۶ از ستون فلزی یادشده عکس بگیرد.

۱ دیدگاه
  1. رضا می‌گوید

    سلام شاید هنوز همون جا باشه👹!!!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.