ممانعت پلیس از برگزاری حرکت خودرویی «پایان مذاکره»

حرکت خودرویی بدلیل شرایط قرمز کرونایی و ممنوعیت هرگونه تجمع در قم ناکام ماند

یک حرکت خوردویی در قم که در فراخوان‌های اصلی با عنوان بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده و در برخی دیگر نیز با عنوان سیاسی «پایان مذاکره» اعلام شده بود، به دلیل شرایط قرمز کرونایی و ممنوعیت هرگونه تجمع در قم، با ممانعت نیروی انتظامی روبه‌رو شد و به انجام نرسید

شهروند آنلاین: به گزارش ایرنا، یک حرکت خوردویی در قم که در فراخوان‌های اصلی با عنوان بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده و در برخی دیگر نیز با عنوان سیاسی «پایان مذاکره» اعلام شده بود، به دلیل شرایط قرمز کرونایی و ممنوعیت هرگونه تجمع در قم، با ممانعت نیروی انتظامی روبه‌رو شد و به انجام نرسید.

 عصر دیروز جنبش خودرویی مردم قم که قرار بود در محکومیت ترور دانشمند شهید فخری‌زاده برگزار شود، به دلیل شرایط کرونایی با ممانعت پلیس مواجه شد.

گفته شده که پلیس به علت برگزاری هرگونه اجتماع در قم به دلیل شرایط قرمز کرونایی، مانع انجام این مراسم شد و به همین منظور مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) که قرار بود این حرکت در آن انجام شود را مسدود کرد.

این حرکت که با فراخوان‌هایی از دو روز گذشته در فضای مجازی آغاز شده بود، عصر دیروز پس از تجمع چندین خودرو در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص)، به دلیل بسته‌بودن مسیر، نتوانست ادامه پیدا کند.

متولیان راهپیمایی خودرویی در قم طبق اطلاعیه قبلی قرار بود مسیر ۷ کیلومتر بلوار پیامبر اعظم(ص) را توسط خودروهای خود راهپیمایی کنند.

به گفته حاضران، خودروهای حاضر در این حرکت با پرچم‌های ایران و پلاکاردهایی از تصاویر شهدای هسته‌ای و شهید فخری‌زاده قرار بود این اقدام را به‌رغم شرایط کرونایی و محدودیت‎های دو هفته‌ای ستاد ملی مبارزه با این ویروس برگزار کنند.

گفته می‌شود پس از پراکنده‌شدن خودروها توسط پلیس، تعداد معدودی از خودروها در حوالی تقاطع بلوار بسیج تجمع کردند که این حرکت تا پیش از نماز مغرب و عشا به پایان رسید.

 

3 دیدگاه
  1. کبوتر حرم می‌گوید

    سلام
    لطفا خبر رو درست منتشر کنید. من اتفاقا دیروز از بلوار رد میشدم و دیدم که پلیس بعد چند دقیقه راه رو باز کرد و ماشین ها حرکت کردن.

  2. سید بصیر‌احسانی می‌گوید

    صحیح نیست، تجمع با موفقیت برگزار شد

  3. سارا می‌گوید

    سلام
    چرا خبر رو ناقص اعلام می‌کنید؟
    راه باز شد و سراسر بلوار مملوء از ماشین بود و مردم خیلی زیادی اومده بودن!!!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.