استراما!‌ این پرسپولیسی را ببر و از بحران خارج شو!

استقلال امروز درحالی مقابل تیم مهدی تارتار قرار می‌گیرد که در حسرت برد مانده؛ آنها می‌خواهند قبل از پرسپولیس هفته سوم را با موفقیت پشت‌سر بگذارند

از 5 مسابقه باقیمانده هفته سوم لیگ برتر، 4 بازی امشب و یک بازی فردا شب برگزار خواهند شد. سوت آغاز بازی تمام این مسابقات از ساعت 19:45 زده خواهد شد و همه منتظر هستند ببینند چه نتایجی در این بازی‌ها رقم خواهد خورد.

استقلال به دنبال نخستین برد با استراما

استقلال در یک بازی بسیار سخت امشب باید مقابل نفت مسجدسلیمان در این شهر به میدان برود. تیم استراماچونی بعد از شکست هفته اول مقابل ماشین‌سازی و سپس تساوی مقابل فولاد در هفته دوم، حالا برای راضی‌کردن هواداران خود محکوم به کسب سه امتیاز است اما شاگردان  مهدی تارتار هم قطعا در خانه به همین راحتی‌ها به استقلال باج نخواهند داد. گرمای هوا و شرایط نه‌چندان خوب زمین مسابقه هم قطعا روی کیفیت بازی استقلال تأثیر می‌گذارد. به هرصورت این نکته را هم درنظر بگیرید که استقلال بازی بعدی‌اش را باید مقابل پرسپولیس برگزار کند و امتیاز ازدست‌دادن مقابل نفت مسجدسلیمان قطعا دوباره این تیم را وارد بحران می‌کند. نفتی‌ها هم دو بازی قبلی خود را مساوی کرده‌اند و می‌خواهند از این بازی خانگی هرطور شده، امتیاز بگیرند. این مسابقه ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز خواهد شد.

دیدنی و هیجان‌انگیز در اصفهان

ذوب‌آهن و تراکتورسازی هم از ساعت 19:45 یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته سوم لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهند کرد. تیم منصوریان در دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته و مقابل تراکتور، مدعی چهار امتیازی لیگ صف‌آرایی خواهد کرد. شاگردان مصطفی دنیزلی هم بعد از شکست‌دادن پرسپولیس، انگیزه زیادی برای ادامه‌دادن به مسیر موفقیت دارند و می‌خواهند با دست پر اصفهان را ترک کنند. ذوبی‌ها هم خوب می‌دانند که باختن به تراکتور آنها را وارد بحران می‌کند و به همین ترتیب آنها هم می‌خواهند هرطور شده، اولین سه امتیاز فصل خود را از این بازی بسیار سخت دشت کنند.

جنگ قعرنشینان

شاهین شهرداری بوشهر و پیکان تنها تیم‌های لیگ هستند که هر دو بازی اول خود را باخته‌اند و حالا قرار است در هفته سوم در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر از ساعت 19:45 مقابل هم قرار بگیرند. سایپا و نساجی مازندران دو تیم چهار امتیازی جدول هم در همین ساعت در تهران مقابل هم بازی خواهند کرد.

کالدرون حق اشتباه ندارد

آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر اما فردا شب در ورزشگاه آزادی بین تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار خواهد شد. مدافع عنوان قهرمانی بازی سرنوشت‌ساز هفته دوم مقابل تراکتور را در تبریز واگذار کرد و امتیاز ازدست‌دادن مقابل حریف خوزستانی، قطعا اوضاع سرخپوشان را بحرانی خواهد کرد. آن‌هم یک هفته قبل از دربی! هواداران پرسپولیس درشرایطی فقط از تیمشان برد می‌خواهند که صنعت نفت حریف پرسپولیس از دو بازی قبلی 4 امتیاز گرفته و همین حالا هم یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس در جدول دارد. به همین ترتیب باید گفت که کالدرون و شاگردانش کار راحتی مقابل صنعت نفت درپیش ندارند و کوچکترین اشتباه از سوی آنها به فاجعه ختم خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.