استیلی چشم‌ به صندلی مجیدی دارد!

  سکوت مشکوک مدیر تیم بحران‌زده شایعات را به اوج رسانده؛ انگار باید فرهاد مجیدی را رفتنی بدانیم

اوضاع تیم فوتبال امید در فاصله کمتر از 4 ماه تا شروع مرحله نهایی انتخابی المپیک اصلا مساعد نیست. انتقادهای زیرپوستی از وضع این تیم بعد از سرمربیگری فرهاد مجیدی به گوش می‌رسید اما 2 شکست اخیر مقابل ازبکستان در بازی‌های تدارکاتی انتقادات را علنی کرد و حالا شایعاتی درباره تغییرات روی نیمکت این تیم هم به گوش می‌رسد.

حکم اخراج مجیدی صادر می‌شود؟

بعد از دو شکست متوالی برابر ازبکستان انتقادها از فرهاد مجیدی به اوج رسیده و تقریبا هیچ‌کس به المپیکی‌شدن این تیم امیدوار نیست. این در حالی است که فرهاد مجیدی هنوز هیچ مسابقه رسمی را با امید‌ها پشت سر نگذاشته و چند ماه بیشتر نیست جای کرانچار اخراجی را روی نیمکت این تیم گرفته است. حالا در فاصله کمتر از 4 ماه تا شروع بازی‌های انتخابی المپیک برخی شایعات حکایت از تصمیم فدراسیون برای اخراج فرهاد مجیدی دارد؛ اتفاقی که شاید در انتظار تأیید کمیته فنی و رئیس فدراسیون باشد.

سکوت عجیب استیلی

بعد از بازگشت از ازبکستان حتی فرهاد مجیدی که کمتر مصاحبه می‌کند هم به انتقادات پاسخ داده بود؛ اما حمید استیلی که به نوعی مسئول اصلی تیم امید در یک‌ سال و نیم اخیر بوده، پاسخی به منتقدان نداده و سکوت را پیشه کرده است. استیلی که به‌عنوان مدیر تیم امید تا حدودی در امور فنی هم دخالت می‌کند و رابط بین کادرفنی و فدراسیون است، در زمان انتخاب سرمربی جدید مخالف حضور فرهاد مجیدی بود. او حتی در ماه‌های اخیر روی بحث کم‌تجربه‌بودن مجیدی هم چند مصاحبه انجام داده و به نظر می‌رسد خیلی به این کادر فنی خوشبین نیست. از سوی دیگر در گزارش‌های انتقادی منتشرشده هم کسی حمید استیلی را نشانه نرفته و بیشتر منتقدان به رئیس فدراسیون و کمیته فنی انتقاد می‌کنند که چرا قبل از انتخاب مجیدی به فکر چنین روزهایی نبودند. البته که بیش از همه فعلا فرهاد مجیدی مورد انتقاد قرار گرفته است؛ تا جایی که برخی مدعی شده‌اند او حتی برخی از بازیکنان تیمش را هم نمی‌شناسد!

آقای مدیر، سرمربی می‌شود؟

حسرت 44 ساله برای صعود به المپیک باعث ایجاد حساسیت‌های زیادی روی وضع این تیم شده است؛ اما فدراسیون در این دوره هم نتوانست شرایط مساعدی را برای امیدها به وجود بیاورد. اضافه‌شدن امید نمازی به کادر فنی در اردوی ازبکستان این شایعه را قوت بخشید که فدراسیون چندان به توانایی‌های فنی مجیدی ایمان ندارد و می‌خواهد کادر فنی را تقویت کند. حالا که شایعه اخراج فرهاد مجیدی بیش از پیش جدی شده، گفته می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی فدراسیون برای هدایت امیدهای فوتبال ایران حمید استیلی است. او که به واسطه سرپرستی در یک سال‌ونیم اخیر، با شرایط این تیم و همه بازیکنان موجود در رده سنی امید آشناست، از نگاه فدراسیون می‌تواند بهترین گزینه در شرایط فعلی باشد. با توجه به این‌که بسیاری از مربیان هم اکنون درگیر مسابقات لیگ هستند، قطعا دست فدراسیون برای انتخاب جانشین مجیدی خیلی باز نیست؛ اگر چه از امید نمازی هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های موجود نام برده می‌شود. باید دید در روزهای آینده کمیته فنی فدراسیون و شخص تاج چه تصمیمی برای آینده تیم امید خواهند گرفت.

پاسخ مبهم فرهاد

فرهاد مجیدی در روزی که شایعات پیرامون اخراجش اوج گرفته بود، در پستی اینستاگرامی به مطالب انتقادی رسانه ها واکنش نشان داد و در نهایت نوشت: «به سفارش دهنده های مطالب یک بار دیگر هشدار می دهم: حق دخالت ندارید»!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.