سیدجلال در ترکیب لوانته؟ چرا سرهنگ؟

در جریان گزارش بازی تیم‌های رئال مادرید و لوانته، علیرضا علیفر گزارشگر پرسروصدای تلویزیون جامعه فوتبال‌دوست را باز هم حیرت زده کرد و از حضور سیدجلال حسینی  کاپیتان پرسپولیس در ترکیب لوانته خبر داد.

ویدیو این سوتی وحشتناک او هم در فضای مجازی سروصدای زیادی به راه انداخت. علیفر البته بعد از مسابقه در گفت‌وگویی با خبرآنلاین درباره تازه ترین گاف تاریخی خود در توجیهی  خنده‌دار گفته است:«من قبل از بازی در اسکای اسپورت، نام سیدجلال را دیدم و نه تنها در این بازی بلکه در سه بازی قبلی هم طبق نوشته اسکای اسپورت، سیدجلال در ترکیب این تیم حضور داشته است، اما من در میانه های نیمه اول فهمیدم که نام بازیکن اصلی چیست و این موضوع را تصحیح کردم»

او در پاسخ به این موضوع که دیگر همه می‌دانند سید جلال در پرسپولیس بازی می‌کند و امکان ندارد به لالیگا رفته باشد هم گفت:«بعضی‌وقت‌ها بازیکن‌ها سه‌سوت به تیم دیگر می‌روند و هیچ اطلاع‌رسانی‌ای هم صورت نمی‌گیرد. من ملاکم سایت‌های جهانی است و اسکای اسپورت هم اصلا قابل ویرایش نیست و معتبر است.

علیفر هم چنین در پاسخ به این موضوع که گفته می‌شود از قصد این اشتباهات را انجام می‌دهد تا توی دید باشد هم این توضیحات را ارائه می‌دهد:« من با این سابقه و 25 سال کاری که انجام دادم، در حد و اندازه‌های خودم مشهور هستم و نیازی به انجام دادن این کارها ندارم. من در خیابان با عینک و کلاه، حاضر می‌شوم تا مردم من را نشناسند»

گفتنی است دیروز در خبرها هم آمد که این گزارشگر تا اطلاع ثانوی از گزارش مسابقات فوتبال محروم شده و احتمال دارد دیگر اجازه گزارش مسابقات فوتبال را به او ندهند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.