جراحی برای كشف 850 گرم هرویین از معده مرد قاچاقچی

قاچاقچی عاقبت نجات یافت

مرد قاچاقچی در یک جراحی موفقیت‌آمیز در بیمارستان لقمان  نجات یافت. پزشکان 850 گرم هرویین بسته‌بندی‌شده از معده این مجرم بیرون آوردند. متهم قصد جابه‌جایی این مواد را داشت که حالش وخیم شد.

در پي مراجعه مردي به بيمارستان لقمان حكيم که علایم دل‌درد شديد داشت، بیمار در پروسه تشخيص قرار گرفت. پس از انجام تصويربرداري‌هاي اوليه مشخص شد بسته‌هاي مشكوكي در معده بيمار وجود دارد.

پلیس وارد شد

تيم درمان موضوع را به يگان انتظامي حاضر در بيمارستان اعلام کرد و در بررسي دقيق‌تر مشخص شد بسته‌هاي موجود در معده بيمار احتمالا حاوي موادمخدر است.

با توجه به وخامت حال بيمار تيم درمان بلافاصله خدمات درمانی را آغاز کردند و با انجام عمل جراحي موفق شدند بسته‌هاي موادمخدر را از معده بیمار خارج کنند.

850 گرم مواد

در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که بسته‌های کشف‌شده حاوی هرویین به  وزن 850 گرم موادمخدر است.

متهم پس از بهبود نسبي در بازجویی‌های اولیه به جرمش اعتراف کرد و گفت: «با همدستي يكي از دوستانم موادمخدر تهیه کردیم و با بسته‌بندي و بلعيدن آن فكر كردم كار تمام است. اما به يك‌باره دنيا برايم تيره‌وتار شد و وقتي چشمانم را باز كردم خود را در بيمارستان ديدم.»

متهم به پلیس پیشگیری تحویل داده شد و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

پرونده مشابه اما مرگبار

سی‌ام مهر ماه هم پلیس فرودگاه زن جوانی را دستگیر کرد که 150 گرم هرویین در شکمش بار زده بود.

ساعت یک ظهر بود که زن جوانی در سالن فرودگاه در نزدیکی سرویس بهداشتی با بدنی نیمه جان گفت: «۱۵۰ گرم هرویین در معده دارم.»

مزد 20 میلیونی

وضعیت آشفته و حال جسمی فریبا از چشم مأموران زن پلیس فرودگاه پنهان نماند و آنها برای کمک به سمت او رفتند. فریبا در نزدیکی سرویس بهداشتی فرودگاه تقریبا نیمه‌جان روی زمین افتاده بود که مأموران به او رسیدند و علت این حال را جویا شدند. زن جوان با کلماتی بریده‌بریده گفت: «در شکمم هرویین بار زده‌ام، کمکم کنید.»

مأموران زن با شنیدن این جمله بلافاصله او را به اتاق کمک‌های اولیه بردند.  به‌دلیل وخامت حال این زن به بیمارستان منتقل شد اما روی تخت مرکز درمانی جانش را از دست داد.بررسی‌ها نشان می‌داد متهم برای بلع  انباری ۱۵۰ گرم هرویین، ۲۰‌میلیون تومان گرفته است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.