در جست‌وجوی گمشدگان

پرونده گمشده‌ها روی میز پلیس هر روز قطور‌تر می‌شود

شهروند آنلاین: در جست‌وجوی گمشدگان، همه چیز با بن‌بست مواجه می‌شود. بدون نتیجه و هیچ ردی روی هم تلنبار می‌شوند. اما گزینه آخر تیم قضائی انتشار تصاویر گمشده‌هاست. شاید ناپدیدشدگان شناسایی شوند. امسال تصویر یک کودک و مردی از سوی پلیس منتشر شده است که نشان می‌دهد پرونده گمشدگان در جریان است و پلیس همچنان به دنبال رد ناپدیدشدگان.

گمشده 7 سال پیش

در جست‌وجوی گمشدگان

تصویر پسر چهار ساله که از هفت سال پیش به طور معمایی ناپدید شده است، به درخواست بازپرس شعبه یکم دادسرای شهرری در رسانه‌ها منتشر شد.

سال 92 خانواده‌ای از شهرهای شرقی کشور برای زیارت به شهرری سفر می‌کنند. مادر به همراه کودک خردسالش از مسافرخانه برای زیارت راهی حرم مطهر می‌شوند. در حین مسیر مادر متوجه می‌شود کودکش در کنارش نیست و هر چه او را جست‌جو می‌کند، پیدایش نمی‌کند. به طور مرموزی  این کودک ناپدید شده بود.

پرونده از سال 92 در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران تشکیل و اقدامات گسترده پلیسی انجام شد، ولی هیچ  سرنخی پیدا نشد. پس از گذشت هفت سال بازپرس پرونده با تقاضای انتشار تصویر این پسر در رسانه‌ها از کسانی که از سرنوشت او اطلاعی دارند، خواست تا در اختیار بازپرس شعبه یکم دادسرای شهرری قرار دهند یا با شماره تلفن 5105548280-5105555659 پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تماس بگیرند.

انتشار تصویر گمشده‌ای دیگر از سوی پلیس

در جست‌وجوی گمشدگان

بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصویر  مرد سی‌وهفت ساله‌ای از مردم خواست تا او را شناسایی کنند.

اواسط اردیبهشت ماه ‌سال‌جاری یک  پرونده از شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره چهارم پلیس آگاهی  ارجاع شد.

مادر «محمدصادق پاکباز» می‌گفت پسرش پانزدهم اردیبهشت‌ماه در محدوده شمشک مفقود شده است و هیچ اطلاعی از سرنوشت پسرش ندارد.

پرونده مرموز گمشدن پسر جوان سبب شد تا مقام قضایی از رسانه بخواهد تصویر این پسر را منتشر کنند. شهروندانی که موفق به شناسایی او شده‌اند می‌توانند مراتب را به شماره ۵۱۰۵۵۵۷۰-۰۲۱ اداره چهارم  اعلام کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.