پشت پرده بازداشت رئیس فدراسیون بوکس

حسین ثوری با وساطت مسئولان ورزش آزاد شد

رئیس فدراسیون بوکس از زمانی که روی کار آمده، نه‌تنها از حاشیه‌های این رشته کم نکرده، بلکه ‏خودش هم جنجال‌هایی آفریده که کار به شکایت و شکایت‌کشی رسیده است.

بعد از ویدیویی که از انگلیسی ‏صحبت کردن عجیب حسین ثوری در جلسه با رئیس فدراسیون جهانی منتشر شده بود، چندی پیش پناهنده ‏شدن یکی از بوکسورها برای او حاشیه‌هایی را به وجود آورد. مبین کهرازه ملی‌پوش بوکس بعد از سفر به اتریش ‏از کاروان تیم‌ملی جدا شد و برخی عنوان کردند این اتفاق با هماهنگی رئیس فدراسیون رخ داده است.

عیسی ‏گل‌محمدی، سرپرست سابق تیم‌ملی منتقد اصلی حسین ثوری در این ماجرا بود. بعد از چند روز عنوان شد که ‏رئیس فدراسیون بوکس از گل محمدی شکایت کرده، اما سرپرست سابق تیم‌ملی هم شکایت متقابلی را به ‏خاطر مصاحبه‌های تند ثوری علیه خودش انجام داده بود.بعد از گذشت چند ماه دیروز حکم جلب رئیس ‏فدراسیون بوکس توسط دادگاه به دست گل محمدی رسید و او هم تصویر این حکم را رسانه‌ای کرد.

علاوه بر ‏این کار، سرپرست سابق تیم‌ملی همراه با یک مامور نیروی انتظامی به محل فدراسیون رفت و ثوری را در اتاق ‏ریاست بازداشت کرد! بعد از انتقال رئیس فدراسیون بوکس به کلانتری، برخی از مسئولان ورزش ازجمله ‏صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با گل‌محمدی تماس گرفتند تا رضایت او را جلب کنند و اجازه ندهند ‏بازداشت ثوری ادامه‌دار باشد.

درنهایت سرپرست سابق تیم‌ملی به‌عنوان شاکی این پرونده رضایت داد و رئیس ‏فدراسیون بوکس چند ساعت بعد از بازداشت، با رضایت شاکی آزاد شد. این اتفاقات درحالی رخ داد که تیم‌ملی ‏بوکس ایران هم اکنون در رقابت‌های جهانی حضور دارد و به نظر می‌رسد حاشیه‌های فعلی حتی روی کار ‏ملی‌پوشان بوکس هم تأثیر بگذارد. ‏

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.