نقشه دختران بلاگر برای سرقت از جواهرساز

این دو دختر جوان به بهانه تبلیغ در اینستاگرام مرد ثروتمند را بیهوش کردند

بلاگرهای اینستاگرام سارق جواهر از آب درآمدند. دو دختر جوانی که در اینستاگرام فعالیت گسترده‌ای داشتند، پس از فریب یک مرد جواهرساز دست به سرقت زدند. آنها نیز از شگرد بیهوشی استفاده و پس از آشنایی با مرد جواهرساز در اینستاگرام در اولین قرار ملاقات او را بیهوش کردند. دختران بلاگر بعد از بیهوش‌کردن طعمه‌شان به سراغ کارگاه او رفته و سرقت کلانی را انجام دادند.

شهروند آنلاین: حدودا سه ماه قبل این پرونده پیش روی پلیس پایتخت قرار گرفت، نقشه دختران بلاگر برای سرقت از جواهرساز . آن زمان پرونده‌اي به كلانتري 153 شهرك ولي‌عصر ارجاع شد. در این پرونده دختری بیست‌وشش ساله به همراه دوستش با انجام طرح دوستي با مرد جواهرساز در فرمانيه و خوراندن داروي خواب‌آور به او حدود 8 میلیارد ريال طلا و جواهر از او سرقت کرده بودند.

بیهوش‌کردن مرد جواهرساز

طبق بررسي‌ها مشخص شد كه سارقان پس از اینکه سوار خودروی مرد جواهرساز شدند، به بهانه انجام تبليغات در پيج اينستاگرام‌شان با راننده طرح دوستي ریختند. اين دو دختر با خوراندن آبميوه‌اي كه حاوي مقدار زيادي داروي خواب‌آور بود مرد را بيهوش کردند. آنها با برداشتن كليد كارگاه او در شهرك ولي عصر اقدام به سرقت طلا و جواهرات موجود در كارگاه کردند.

بازداشت یکی از مجرمان

در بررسي‌هاي اوليه که به وسیله تيم عمليات كلانتري 153 انجام شد، نقشه دختران بلاگر برای سرقت از جواهرساز لو رفت و مشخص شد اين دو دختر از بلاگرهاي اينستاگرام بودند و با شناسايي طعمه‌هاي خود اقدام به سرقت به اين روش مي‌‎کردند. با گرفتن دستورات قضائي لازم شناسايي مخفيگاه آنان در دستور كار تيم عمليات كلانتري 153 قرار گرفت. طي اقدامات فني پليس يكي از سارقان كه به گفته خودش طراح اصلي نقشه سرقت از مرد جواهرفروش بود، دستگير شد.

با اعترافات انجام‌شده در مورد سرقت به اين روش و كشف بخشي از اموال مسروقه به ارزش 6 میلیارد ريال ضمن معرفي فرد دستگيرشده به مرجع قضائي تحقيقات در خصوص دستگيري همدست اين زن ادامه دارد.

مراقب تعارف خوراکی باشید

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در خصوص سرقت از طريق بيهوشي با آبميوه مسموم هشدار داد و گفت: «افراد بايد با درس‌گيري از اين قبيل اتفاقات مراقب افراد بيگانه و تعارف‌هاي مواد خوراكي از سوي آنها باشند تا طعمه سارقان قرار نگيرند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.