لغو دیدار پرسپولیس یک هفته مانده به فینال آسیا

دیدار پرسپولیس و نساجی از هفته پنجم لیگ‌برتر لغو شد

پرسپولیس روز بیست‌‌ونهم آذرماه باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و به همین خاطر سازمان لیگ مسابقه این تیم با نساجی در هفته پنجم را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.

سایت سازمان لیگ فوتبال امروز درباره لغو دیدار پرسپولیس و نساجی نوشت: «مسابقه دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ‌برتر به دلیل حضور پرسپولیس نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سختگیرانه کشور قطر در شرایط کرونایی لغو و به زمان دیگری موکول شد. این دیدار قرار بود عصر یکشنبه در قائم‌شهر برگزار شود.»

ماجرا از این قرار است که فینال لیگ قهرمانان باید روز بیست‌ونهم آذر اه طبق برنامه قبلی در کشور قطر برگزار شود. از آنجایی که تیم‌های حاضر در فینال باید چند روز زودتر به دوحه بروند و قرنطینه شوند، تا درصورت داشتن شرایط لازم و سلامتی کامل در دیدار نهایی باشگاه‌های آسیایی به میدان بروند، پرسپولیس هم باید به زودی عازم قطر شود.

از این‌رو سازمان لیگ دیدار پیش‌روی پرسپولیس که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود را لغو و به زمان دیگری موکول کرد تا نماینده ایران بتواند با آسودگی و شرایط بهتری عازم قطر شود.

این درحالی است که رقیب شرق آسیایی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان هنوز مشخص نشده است. دیدارهای لیگ قهرمانان در منطقه شرق درحال برگزاری است و طی روزهای آینده حریف نماینده ایران در فینال مشخص خواهد شد. منتهی از آنجایی که دیدارهای شرق نیز به‌طور متمرکز در کشور قطر برگزار شد، تیمی که از آن منطقه به فینال می‌رسد، مشکلی از بابت قرنطینه در دوحه نخواهد داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.