کرونا به اردوی یک تیم لیگ‌برتر زد

7 نفر از اعضای تیم ذوب‌آهن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند

در آخرین تست انجام‌شده از سوی باشگاه ذوب‌آهن ابتلای 7 عضو این تیم به ویروس کرونا قطعی شده و ممکن است دیدار نماینده اصفهان با شهرخودروی مشهد هم لغو شود.

شهروند آنلاین:‌ از باشگاه ذوب‌آهن خبر می‌رسد که اغلب اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن مشکوک به کرونا هستند و ۷ عضو این تیم از جمله ۶ بازیکن و یک عضو کادرفنی به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دکتر شریفیان‌پور، پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن در این‌باره اظهار کرد: «6 نفر از بازیکنان و یک‌نفر از کادر فنی به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و جواب تست آنها مثبت بوده است. حدود ۷۸درصد تست اعضای تیم هم مشکوک هستند که باید مجددا تست بدهند تا وضعیت قطعی آنها مشخص شود.»

پزشک ذوب‌آهن صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: «این ویروس نتیجه سفر تیم فوتبال ذوب‌آهن به آبادان است. متأسفانه قبل و بعد از بازی هواداران خوب و خونگرم آبادانی به استقبال بازیکنان ما آمدند ولی متأسفانه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشد و اکثرا فاقد ماسک بودند.»

هنوز اسامی کسانی که تست آنها مثبت بوده، به‌طور رسمی اعلام نشده اما باید دید رحمان رضایی که این هفته باید تیمش را به مصاف شهرخودرو بفرستد، با این مشکل چگونه برخورد خواهد کرد.

طبق برنامه دیدار ذوب‌آهن و شهرخودرو باید یکشنبه از ساعت 15 در فولاد شهر اصفهان برگزار شود اما با توجه به مشکلی که برای شاگردان رحمان رضایی پیش آمده، احتمال لغو بازی مذکور قوت گرفته است. اتفاقی که شاید امروز یا فردا خبر رسمی اش را سازمان لیگ اعلام کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.