عشق تا ابد تازه می‌ماند!

انتشار قطعه عاشقانه «آدم عاشق» از ناصر پورکرم خواننده جنوبی

مخاطبان تاکنون قطعاتی همچون «ساحل»، «دل عاشق»، «دوتا دل»، «زمین دورت بگرده»، «ناز داره»، «وابسته نشی»، «دلدارم»، «جان دلم»، «شده همه دنیام»، «دیوونگی»، «آگه عاشق منی» و «ای دل ساده» را با صدای این خواننده جنوبی شنیده‌اند

شهروند آنلاین: ناصر پورکرم، قطعه موسیقایی «آدم عاشق» را منتشر کرد.

به گزارش مدیریت رسانه‌ای این هنرمند، قطعه عاشقانه «آدم عاشق» با صدای خواننده جوان کشورمان؛ ناصر پورکرم منتشر شد. قطعه‌ای که مهرزاد امیرخانی ترانه‌اش را سروده، آهنگسازی‌اش را میلاد پرقوه انجام داده و فرید ایمانی تنظیم و میکس و مسترینگ قطعه را انجام داده است.

ناصر پورکرم درباره انتشار این قطعه که هیراد نیکنام در آن گیتار نواخته است، می‌گوید: «حدود چهارماه روی «آدم عاشق» کار کردیم. از همان زمان با میلاد پرقوه عزیز درباره این آهنگ همفکری داشتیم و میلاد عزیز، زحمت آهنگسازی این کار را کشید. در این اثر اولین همکاری را با مهرزاد امیرخانی عزیز تجربه کردیم و همه گروه تا این لحظه از نتیجه کار رضایت داریم.»

پورکرم این را هم گفت که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا سه هفته دیگر، قطعه بعدی را منتشر خواهد کرد و برای سال بعد دارد روی انتشار یک آلبوم موسیقی کار می‌کند.

همکاری با حامد برادران، مسعود جهانی، علی بحرینی، معین راهبر و… در کارنامه این خواننده که زاده بندر خمیر در استان هرمزگان است، به چشم می‌خورد و تهیه‌کنندگی و حمایت مالی این هنرمند جنوبی را محمد خردمند بر عهده دارد. مخاطبان تا پیش از این، قطعاتی همچون «ساحل»، «دل عاشق»، «دوتا دل»، «زمین دورت بگرده»، «ناز داره»، «وابسته نشی»، «دلدارم»، «جان دلم»، «شده همه دنیام»، «دیوونگی»، «آگه عاشق منی» و «ای دل ساده» را با صدای این خواننده جنوبی شنیده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند در سایت‌های رسمی، رسانه‌های تخصصی موسیقی و مراکز معتبر دانلود، قطعه «آدم عاشق» را تهیه کنند و در صفحه اینستاگرام این هنرمند به نشانی @naserpourkaraam آن را بشنوند.

فلاش‌بک

بسیاری عقیده دارند که موفقیت در بازار موسیقی امروز با قطعات عاشقانه چندان کار ساده‌ای نیست و این بازار  بیشتر فضاهای ریتمیک را طلب می‌کند. ناصر پورکرم اما این نظر را رد می‌کند و می‌گوید که «موسیقی عاشقانه تا ابد مخاطبان خودش را دارد». او می‌گوید: «قطعات عاشقانه‌ای که دهه‌ها قبل؛ چه در ایران و چه در دیگر نقاط جهان تهیه و منتشر شده‌اند، هنوز هم شنیده می‌شوند. نسل‌هایی که در زمان خلق اثر به دنیا نیامده بودند، امروز قطعات عاشقانه قدیمی را می‌شنوند و با آنها ارتباط برقرار می‌کنند؛ پس موسیقی عاشقانه هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود، چون عشق همیشه تازه و زنده است. هرکدام از ما ده‌ها قطعه خاطره‌انگیز در ذهن داریم که شاید 20، 30 و حتی 50سال از زمان تولیدشان گذشته باشد، ولی بارها و بارها گوش‌شان می‌دهیم و مانند روز اول از شنیدن‌شان لذت می‌بریم».

این خواننده درباره دشواری کار خوانندگان امروز، به دلیل تعداد بسیار زیاد خوانندگان و انتشار روزانه صدها قطعه در بستر اینترنت می‌گوید: «تعداد زیاد خوانندگان و دسترسی آسان مردم به قطعات، کار خواننده را بسیار سخت کرده است، چراکه سلیقه‌ها متنوع شده و شما مسیر دشواری برای جلب‌نظر طیف گسترده‌ای از مردم را دارید. در گذشته، خوانندگان بسیار کمتری داشتیم و از طرفی مخاطب با حجم عظیمی از موسیقی در فضاهای مختلفی مثل اینترنت و شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو نبود. در شرایط کنونی، خواننده باید با هوش و دقت بسیار زیادی عمل کند. هرچند معتقدم اگر خواننده‌ای با تمام وجود و احساس، قطعه‌ای را اجرا کند، آن قطعه راه خود را از میان صدها و هزاران قطعه دیگر به قلب مردم پیدا می‌کند، اما وسواس و دقت در انتخاب اشعار و همچنین همکاری با افراد توانمند و متخصص در حوزه‌های مختلف، سبب‌ساز موفقیت هر خواننده‌ای خواهد شد. این توانایی و تخصص؛ از ترانه‌سرا و آهنگساز تا مشاور و تهیه‌کننده را شامل می‌شود. وقتی تمام ارکان و اجزا در جای درست خود قرار بگیرند، موفقیت در دسترس خواهد بود. من تلاش بسیار زیادی انجام دادم و هیچ‌گاه ناامید نشدم. امروز هم بسیار خوشحالم، چون حال خوبی دارم و مطمئنم روزهای درخشانی پیش‌روی من و همه کسانی که به‌عنوان یک گروه در کنارم به فعالیتی بی‌وقفه مشغول‌اند، خواهد بود. امیدوارم هرچه زودتر سایه سیاه کرونا از سر جهان کم شود و بتوانم رخ به رخ با مردم عزیزمان در کنسرت‌ها دیدار کنم».

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.