پدرخوانده4 ؟ شاید بزودی…

ادعای جذاب و خوشحال‌کننده نیویورک تایمز

پیش‌تر فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان افسانه‌ای «پدرخوانده» هم گفته بود که احتمال ساخت پدرخوانده ۴، ۵ و ۶ هم وجود دارد

شهروند آنلاین: چهارمین سفر به دنیای جنایت و مافیا و پدرخوانده!  روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سخنگوی کمپانی پارامونت اعلام کرد که بعید نیست در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ساخته شدن قسمت چهارم فیلم «پدر خوانده» باشیم که در تمام حدود نیم قرنی که از ساخته شدنش می‌گذرد، جزو محبوب‌ترین فیلم‌های سینمای جهان بوده است.

چهارمین سفر به دنیای جنایت و مافیا و پدرخوانده!
گردهمایی بزرگان پدرخوانده در بیست و پنجمین سال نمایش پدرخوانده ۳

پدرخوانده ۴

سخنگوی کمپانی پارامونت که تهیه‌کننده سه فیلم قبلی پدرخوانده بوده، به نیویورک تایمز گفت که این احتمال وجود دارد که قسمت چهارم پدرخوانده جلوی دوربین برود.
این کمپانی البته بر این امر نیز تاکید کرد که در حال حاضر هیچ برنامه جدی برای ساختن قسمت جدیدی برای پدرخوانده وجود ندارد.

انتظار برای قسمت‌های بعدی

«پدرخوانده» همواره فیلم محبوبی بوده و در فهرست‌های منتقدین نیز همیشه جایگاه بالایی داشته. برای همین هم در حدود سی‌سالی که از نمایش «پدرخوانده ۳» می‌گذرد، هر از چندی زمزمه‌هایی درباره ساخته شدن قسمت چهارم این مجموعه شنیده شده است. حالا کمپانی پارامونت می‌گوید که با توجه به قدرت و ماندگاری این اثر، اگر داستانی مناسب به دست کمپانی برسد، این احتمال وجود دارد که شاهد تولید این فیلم باشیم.
گفتنی است که کمپانی پارامونت در شرایطی این احتمال را مطرح می‌کند که پیش‌تر خود فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان افسانه‌ای «پدرخوانده» هم گفته بود که «احتمال ساخت پدرخوانده 5،4 و ۶ هم وجود دارد». با این حال این کارگردان افسانه‌ای در حدود سه دهه اخیر هیچ‌گاه زیر بار ساخت قسمت جدید پدرخوانده نرفته است.

سکانداری دیگر

از این رو که از لحاظ قانونی کلیه حقوق «پدرخوانده» متعلق به کمپانی پارامونت است، با توجه به اختلافات بی‌شماری که در تمام سال‌های بعد از «پدرخوانده ۳» بین کاپولا و پارامونت وجود داشته، این امکان را باید جدی گرفت که ممکن است چهارمین پدرخوانده بدون فرانسیس فورد کاپولا ساخته شود.

رستاخیز قسمت دوم

چند سال پیش فرانسیس فورد کاپولا طی یک گفت‌وگوی مطبوعاتی گفته بود که در قسمت چهارم باید داستان وینسنت (اندی گارسیا) پسر سانی کورلئونه (جیمز کان) دنبال شود که در قسمت سوم با مایکل کورلئونه (آل پاچینو) روابط نزدیکی داشت.
به گفته کاپولا «در این قسمت، در ساختاری مانند قسمت دوم باید ماجراجویی و داستان صعود وینسنت در صدر خانواده کورلئونه موازی با ماجراهای جوانی سانی کورلئونه (جیمز کان) روایت شود».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.