اعتراف زورگيران بزرگراه شهيد خرازي به 15 سرقت

سارقان با حمله به رانندگان دست به دزدی های خشن در پایتخت می زدند

3 سارق زورگير در محدوده بزرگراه شهيد خرازي از سرنشینان یک خودروی تیبا زورگیری کردند. آنها پس از دستگیری به 15 سرقت به همین شیوه اعتراف کردند. دزدان خشنی که با چاقو و قمه به جان رانندگان می‌افتادند و پول و اموال آنها را سرقت می‌کردند.

شهروندآنلاین: اعتراف زورگيران بزرگراه شهيد خرازي به 15 سرقت .چند روز پیش با دریافت شکایتی با موضوع زورگيري در بزرگراه شهيد خرازي شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار تيم عمليات كلانتري 181 وردآورد قرار گرفت. تحقیقات اولیه نشان داد که این زورگیری از سوی راننده و 2 سرنشین یک خودروی پراید، صورت گرفته بود.

گزارش پرونده نشان از این داشت، ساعت 02 و 30 دقیقه بامداد راننده و 2 سرنشین يك خودروی پرايد در جاده‌های فرعی بزرگراه خرازی يك خودرو تيبا را متوقف می‌کنند. آنها با تهدید سلاح سرد، پول نقد و تلفن همراه در مجموع به ارزش 800‌میلیون ریال از سرنشينان خودروی تيبا سرقت کردند. دزدان پس از اجرای نقشه هولناک‌شان از محل گریختند.

با تحقیقات پلیسی سرنخ‌هایی از سارقان شناسایی شد. در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان‌های غرب تهران است.

بازداشت سه سارق خشن

در گام بعدی از تحقیقات پلیسی نتیجه بررسی‌های انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. در نهایت ماموران کلانتری موفق شدند هر سه سارق را در مخفیگاه‌شان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دهند.

متهمان در کلانتری به 15 سرقت به همین شیوه اقرار کردند. آنها در این‌باره به ماموران کلانتری گفتند: «با پرسه‌زنی در جاده‌های فرعی و در محل‌های خلوت سوژه‌های خود را شناسایی می‌کردیم. بعد از شناسایی در موقعیتی مناسب سد راه آنها می‌شدیم. بعد هم با سلاح سرد مثل قمه و چاقو مرتکب سرقت می‌شدیم.»

سرهنگ «صيدمراد پيروندي» رئيس کلانتري 181 وردآورد با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند، به شهروندان توصیه کرد: «در ساعات بامدادي از تردد در جاده‌هاي فرعي حاشيه تهران كه فاقد سكونت و روشنايي است، خودداري کنید.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.