دریافت پایان کار منوط به تاییدیه انتظامی پلیس خواهد شد

سردار معصوم بیگی: پیوست‌های انتظامی را همه باید رعایت کنند

رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه این طرح هنوز اجرایی نشده است، درباره وضعیت آن گفت: طرح به وزارت کشور رفته و هنوز اجرایی نشده است. این طرح باید از سوی دولت تصویب شده و به وزارت کشور برگردد و ابلاغ شود

شهروند آنلاین: رییس پلیس پیشگیری ناجا از ارائه طرح پیوست انتظامی برای ساخت و سازها خبر داد و گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح دریافت پایان کار منوط به تاییدیه انتظامی پلیس خواهد شد.

سردار مهدی معصوم بیگی درباره ضرورت پیوست‌های انتظامی برای ساخت و سازها و فعالیت‌های عمرانی، گفت: ما موضوع پیوست انتظامی را دنبال می‌کنیم و در برنامه ششم توسعه نیز این الزام برای مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی دیده شده است.

وی با بیان اینه پیوست انتظامی با رویکرد پیشگیری از جرم است، گفت: ما مولفه‌های این پیوست را احصا کرده و به وزارت کشور دادیم که فرآیند آن در حال طی شدن است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه این طرح هنوز اجرایی نشده است، درباره وضعیت آن گفت: طرح به وزارت کشور رفته و هنوز اجرایی نشده است. این طرح باید از سوی دولت تصویب شده و به وزارت کشور برگردد و ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه ما دنبال فراگیر کردن این موضوع هستیم، تصریح کرد: پیوست‌های انتظامی را همه باید رعایت کنند، متاسفانه بعضا شرایط ساخت و ساز طوری است که فرصت در اختیار مجرمان قرار می‌گیرد. نباید شرایط طوری باشد که عمده فرصت‌های ارتکاب جرم را خود مردم در اختیار مجرمان بگذارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.