تأملی بر رسالت ایرانی و اسلامی دانشجو

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به ‌مناسبت روز دانشجو

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی روز دانشجو را به همه دانشجویان تبریک گفت و افزود: امیدوارم دانشجویان جمعیت هلال‌احمر که علاوه بر نایل‌شدن به افتخار دانشجویی، پرچمدار آرمان‌ها و ارزش‌های انسان‌دوستی، صلح و ایثار در جمعیت هلال‌احمراند ،در سنگر پیشرفت علمی کشور و خدمت به جامعه هدف این جمعیت نیز موفق و منصور باشند.

 متن پیام دکتر کریم همتی بدین شرح است: «هرسال با فرارسیدن روز دانشجو فرصتی فراهم می‌آید تا بار دیگر در خصوص هویت تاریخی و رسالت ایرانی و اسلامی دانشجو، تأملی عمیق‎تر داشته باشیم.

شانزدهم آذر یادآور حماسه‌سازی سه دانشجوی شهیدی است که جان خود را در راه صیانت از ارزش‌های استکبارستیزانه دانشگاه، نثار کردند. این روز را باید، روز ادای دین دانشگاهیان به ملت شریف ایران دانست؛ روزی که می‌توان از آن به‌عنوان الگوی مجاهدت و بصیرت دانشجویی در راه پژوهش و تعالی کشور یاد کرد.

امروز به برکت خون این سه شهید دانشجو و سایر شهیدان انقلاب اسلامی، کشور ما یکی از پرچمداران اصلی پبشرفت علمی در جهان است و همه ما وظیفه داریم با تلاش و همت مضاعف در عرصه‌های علمی و پژوهشی، پاسدار دستاوردهای به‌جا مانده از این شهیدان باشیم.

اینجانب به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه علمی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز را به همه دانشجویان گرامی تبریک می‌گویم و امیدوارم دانشجویان جمعیت هلال‌احمر که علاوه بر نایل‌شدن به افتخار دانشجویی، پرچمدار آرمان‌ها و ارزش‌های انسان‌دوستی، صلح و ایثار در جمعیت هلال‎احمراند، در سنگر پیشرفت علمی کشور و خدمت به جامعه هدف این جمعیت نیز موفق و منصور باشند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.