خوانندگی گلزار در عاشقانه گیسو!

محمدرضا گلزار تیتراژ سریال جدید منوچهر هادی را می‌خواند

خبر می‌رسد که محمدرضا گلزار که ایفای نقش اول سریال گیسو را بر عهده دارد، به تازگی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال انتخاب شده است

شهروند آنلاین: «محمدرضا گلزار» که علاوه بر دنیای سینما و بازیگری در وادی موسیقی نیز نام و نشانی دارد، دنبال مخاطبانی بیشتر در این حوزه فرعی می‌گردد. او که پیش از ورود به سینما در یکی از گروه‌های مهم موسیقی پاپ به عنوان نوازنده گیتار فعالیت می‌کرد، به عنوان خواننده تیتراژ یکی از پر سروصداترین سریال‌های در حال ساخت انتخاب شده است. این جدی‌ترین فعالیت موسیقایی این بازیگر بعد از کنسرت‌های پرسروصدایی است که سال گذشته در آمریکا و ایران اجرا کرده بود.

گلزار وارد می‌شود

روز گذشته دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد اعلام کرد که طی یک هفته گذشته مجوز ۱۶۷ تک‌آهنگ و یک آلبوم را صادر کرده است. آثاری که در میان آنها، البته تنها معدودی آثار شاخص از چهره‌های شناخته‌شده موسیقی وجود داشت. آثاری مانند «ویوا آوا» ساخته شهرداد روحانی در حوزه موسیقی کلاسیک، «امپراطور» به خوانندگی مجتبی کبیری و آهنگسازی مانی ارمغان، «آنچه گذشت» به خوانندگی حمید چراغعلی و آهنگسازی محمدرضا چراغعلی، «شب اول » به آهنگسازی و خوانندگی گرشا رضایی و «حسرت» به خوانندگی فریدون آسرایی و آهنگسازی مجتبی مصری. در این میان نام قطعه‌ای به آهنگسازی و خوانندگی محمدرضا گلزار نیز در فهرست مجوزهای جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد به چشم می‌خورد. قطعه‌ای به نام «جاموندم» به خوانندگی و آهنگسازی محمدرضا گلزار که گفته می‌شود گلزار آن ترانه را برای تیتراژ سریال «گیسو» خوانده است.

گلزار خواننده

در شرایطی که سریال «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی بعد از گذر از بحران‌های متعددی مانند کرونا و تعطیلی‌های مقطعی و… به آخرین روزهای فیلمبرداری رسیده است، خبر می‌رسد که محمدرضا گلزار که ایفای نقش اول این مجموعه را نیز بر عهده دارد، به تازگی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال انتخاب شده است.

محمدرضا گلزار البته با موسیقی و خوانندگی ناآشنا نیست. این بازیگر محبوب که فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست و گاهی نیز نوازنده ارگ و پرکاشن با گروه آریان آغاز کرده،  فعالیت‌های مستمری در وادی موسیقی داشته و حداقل اینکه در تاسیس دو گروه موسیقی نقش موثری داشته است. گلزار علاوه بر اینکه گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرده؛ در بند ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) نیز حضور فعالی داشته است.

گفتنی است که در ویکی‌پدیای محمدرضا گلزار نام این بازیگر به عنوان خواننده بیش از 26 ترانه نیز آمده است.

خواننده تیتراژ

گلزار که سال گذشته در حوزه موسیقی با انتشار قطعات متعدد و برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف ماه‌های پُرکاری را سپری کرد؛ در خواندن تیتراژ سریال چندان بی‌تجربه نیست و سال گذشته این کار را برای نخستین بار در هم‌خوانی با «سینا سرلک» تجربه کرده است.

این قطعه که نام گلزار را برای نخستین بار به عنوان خواننده تیتراژ ثبت کرد، «کجا برم» نام دارد. قطعه‌ای به خوانندگی محمدرضا گلزار و سینا سرلک که برای سریال «ساخت ایران 2» تولید و منتشر شد.

گیسو

گیسو در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری در حال حاضر در آخرین روزهای فیلمبرداری قرار دارد.

محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، بهاره رهنما، شمسی فضل‌اللهی و حسین یاری از جمله بازیگران این سریال هستند که قرار است از اواخر دی ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. https://irantahsil.org می‌گوید

    ممنون

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.