بیماری مرموز صدها نفر را در هند راهی بیمارستان کرد

دست‌کم یک نفر بر اثر بیماری ناشناخته در ایالت آندرا پرادش درگذشت و 227 نفر در بیمارستان بستری شدند

بیماری ناشناخته‌ای در هند مبتلایان را با حالت تهوع، تشنج و بیهوشی راهی بیمارستان کرد. مقامات هند در حال بررسی علت بیماری‌ای هستند که دست‌کم یک نفر را در ایالت آندرا پرادش در جنوب هند به کام مرگ کشاند و 227 نفر را در بیمارستان بستری کرد.

فرشته کیانی، شهروندآنلاین: مقامات هند در حال بررسی علت بیماری ناشناخته‌ای هستند که دست‌کم یک نفر را در ایالت آندرا پرادش در جنوب هند به کام مرگ کشاند و 227 نفر را در بیمارستان بستری کرد.

پزشکان گفتند، بیماران از شهر ایلورو در ایالت آندرا پرادش، دارای علایم گسترده‌ای از حالت تهوع تا تشنج و بیهوشی بودند.

تعدادی از تخت‌های بیمارستان دولتی ایلورو برای این بیماران آماده شده‌ است تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

بیماری ناشناخته در هند یک نفر را کشت و 227 نفر را بستری کرد. رسانه‌های محلی گفتند نتیجه آزمایش کرونای بیماران منفی بوده است.

این بیماری در حالی پدیدار شده که هند به نبرد با بیماری همه‌گیر کرونا ادامه می‌دهد.

رسانه‌های محلی گفتند بیماران آزمایش ویروس کرونا انجام داده‌اند و نتیجه آزمایش همگی منفی بوده است.

پزشکی در بیمارستان دولتی ایلورو به ایندین اکسپرس گفت: «افرادی که بیمار شدند به‌ویژه کودکان، پس از شکایت از سوزش چشم، ناگهان شروع به استفراغ کردند. برخی از آنها غش کردند یا دچار حملات تشنجی شدند.»

مقامات گفتند 70نفر از بستری‌شدگان در بیمارستان بهبود یافتند و ترخیص شدند، در حالی که 157 نفر دیگر هنوز تحت درمان هستند.

آلا کالی کریشنا سرینیواس، مقام بهداشتی ایالت آندرا پرادش گفت در نمونه‌های خون هیچ مدرکی دال بر عفونت ویروسی پیدا نکردند. او هم گفت که آزمایش همه بیماران از نظر ویروس کرونا منفی بوده است.

مبتلایان با حالت تهوع، تشنج و بیهوشی به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: «پس از بازدید مقامات از مناطقی که مردم  در آن بیمار شدند، آلودگی آب یا هوا به‌عنوان دلیل این بیماری منتفی اعلام شد. این یک بیماری مرموز است و فقط تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی مشخص می‌کند که چیست.»

جاگنموهان ردی، از مقامات ارشد ایالت آندرا پرادش هم گفت تیم‌های پزشکی ویژه‌ای برای بررسی بیشتر علت بیماری به ایلورو اعزام می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود ردی برای دیدار با بیماران و خانواده‌های آنان به این شهر برود.

با این حال تلوگو دسام، حزب مخالف دولت، خواستار تحقیق در مورد این حادثه شده است و اصرار دارد آلودگی علت این بیماری مرموز است.

منبع: BBC NEWS

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.