فکری در مظان اتهام؛‌ تو این‌کاره نیستی!

بسیاری از هواداران استقلال در شبکه‌های اجتماعی به نقد عملکرد محمود فکری پرداخته‌اند

این روزها اگر سری به شبکه‌های اجتماعی و بخش کامنت‌های سایت‌‌های خبری بزنید، به خوبی از ناراحتی طرفداران استقلال نسبت به عملکرد محمود فکری و تیم‌شان باخبر می‌شوید.

استقلال روز گذشته در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی یک‌بریک رسید تا نارضایتی هوادارانش تمدید شود. آبی‌های پایتخت که تا اینجای رقابت‌های لیگ نتوانستند نمایش‌های دلپذیری داشته باشند، هفته پیش مقابل پیکان هم به تساوی رضایت دادند حالا اگرچه در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند اما بازی‌های سخت بسیاری پیش روی آنها است و به همین خاطر هواداران نگران آینده هستند.

در این شرایط هواداران استقلال از هر طریقی در فضای مجازی انتقادهای خود را به گوش مسئولان باشگاه رسانده‌اند. اگر سری به شبکه‌هایی مثل توییتر، اینستاگرام و… بزنید به خوبی متوجه ناراحتی استقلالی‌ها از عملکرد کادرفنی‌شان می‌شوید. انتقادهایی که گاها درست هم به نظر می‌رسد.

بخش کامنت‌های رسانه‌های ورزشی نیز پر شده از انتقادهایی که به نحوه بازی استقلال در دیدارهای گذشته لیگ برتر است. در این شرایط اما مسئولان استقلال صحبت‌های دیگری را انجام می‌دهند. امروز آبی‌ها به اعتراض نسبت به شرایط داوری پرداختند و حتی علیه یک تیم خاص که احتمالا منظورشان پرسپولیس است هم موضع گرفتند. پرویز مظلومی سرپرست استقلال گفته که برخی دوست دارند یک تیم خاص قهرمان شود و به همین خاطر همه چیز علیه استقلال است.

با این وجود در ادامه برخی از کامنت‌های هواداران استقلال در فضای مجازی را آورده‌ایم تا از میزان دلخوری هواداران نسبت به شرایط تیم‌شان و محمود فکری باخبر شوید:

– دفاع استقلال چندین ساله که مشکل داره توی نبرد هوایی الان هم باتوجه به نبود یزدانی و دانشگر خب به مشکل میخوره آقای باقری عزیز هم که اصلا به خودش زحمت نمیده سر بزنه. امسال مثلا کلی بازیکن داریم ولی اونایی که باید باشن نیستن.با نبود قاعدی و شیخ دیگه فکر گل زدن نباشید.

– نه فکری و نه این بازیکنان در حد استقلال نیستند. تیم کاملا در هم ریخته در تمام خطوط، بدون برنامه، حتی ۴ پاس سالم به‌ هم نمیدهند. در زمان نقل و انتقالات آنها که باید می‌رفتند نرفتند و آنها که نباید می‌آمدند آمدند،چه بازیکنان چه مربی‌….این استقلال چهارم هم نمی‌شود.

-آقای فکری! تو اینکاره نیستی، جمع کن و از استقلال برو.

– فکری فکر کرده اینجا نساجیه…مساوی بگیره یعنی برده…حق هوادارانی که فرهاد رو بیرون کردند همینه…منم با فرهاد نشستیم و داریم تخمه می‌شکنیم.

– با فکری و این سبک بازی شاید در ایران بشه اول شد ولی در آسیا آبروریزی میشه . حیف نامجو مطلق نبود ،خوش‌تیپ و خوش‌فکر ، چه زمان بازی چه زمان مربیگری. فکری زمان بازی هم متوسط به پایین بود.

– فقط کار خودتون را بکنید آقای فکری کاری به حاشیه نداشته باشید.

– مربی ایرانی یعنی آزمون و خطا. نه مجیدی نه فکری. فقط استراماچونی ۱۴۰۰.

– به نظرم هوادارایی که مجیدیو بیرون کردن حقشون همین تیمه.

– تا موقعی که افراد بی‌دانشی چون مظلومی، مرفاوی، برهانی و عمران‌زاده کمک‌های این سرمربی هستند کاری از پیش نمیبره.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.