سرقت تجهیزات ساختمانی با پودر نسکافه مسموم

متهم پس از دستگیری به 10سرقت با شگرد مشابه اعتراف کرد

عامل سرقت از ساختمان‌هاي نيمه‌كاره که با نسكافه آلوده به مواد خواب‌آور اموال مالباختگان را سرقت می‌کرد، دستگیر شد. متهم پس از دستگیری به 10 سرقت با شگرد مشابه اعتراف کرد.

اوایل ماه جاری سازنده ساختماني به کلانتری 181 وردآورد مراجعه کرد و با در دست داشتن دستور قضائی خواستار شناسایی سارق تجهیزات ساختمانی شد.

شاکی در شرح چگونگی سرقت به ماموران پلیس گفت: «روز حادثه فردي به كارگاه ساختماني مراجعه کرد. او با بيان اينكه جوياي كار است با نگهبان و سركارگر ساختمان طرح رفاقت ريخت. او مجددا در ساعت پاياني شب به ساختمان نيمه‌كاره مراجعه کرد. با جلب اعتماد نگهبان وارد اتاقک استراحت وی شد و با بسته پودر نسكافه كه از قبل آن را آماده كرده بود، نگهبان را مسموم کرد. بعد از آن نیز اموال و تجهیزات ساختمانی را سرقت کرد.»

شکایت‌های مشابه

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. در تحقیقات پلیسی پرونده‌های مشابه دیگری به همین شیوه به کلانتری ارجاع شد. ماموران کلانتری موفق شدند با حضور در محل‌های سرقت و تحقیقات محلی تصویری از سارق را به‌دست بیاورند. در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه‌دار بوده و قبلا چندین مرتبه روانه زندان شده است.

در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در شهرستان‌های غربی تهران شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام شدند. آنها موفق شدند ضمن دستگیری متهم تعدادی اموال سرقت و قرص‌های خواب‌آور از مخفیگاهش کشف کنند.

متهم در کلانتری به 10 سرقت تجهیزات ساختمانی به همین شیوه اعتراف کرد. کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 3‌میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ «صیدمراد پیروندی» رئيس کلانتری وردآورد با بیان اینکه با تکمیل تحقیقات پلیسی و معرفی سارق به مرجع قضائی،  متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد، گفت: «کشف جزئیات پرونده در این خصوص همچنان ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.