زنده ماندن معجزه‌آسای زن سیرجانی از چاه

او 3 روز بدون آب و غذا بود

یک زن جوان 32 ساله پس از 3 روز از درون یک چاه 6 متری در حومه نجف شهر سیرجان نجات یافت.

شهروند آنلاین: زنده ماندن معجزه‌آسای زن سیرجانی از چاه ، یک مرد روستایی که در حال عبور از حوالی ترمینال ضبط پسته نودین بوده متوجه صدای ناله این زن از درون چاه شد. او بلافاصله با 125 تماس گرفت. همین تماس کافی بود تا ماموران آتش‌نشانی نجف شهر  سیرجان به محل حادثه اعزام شوند.

زنده ماندن معجزه‌آسای زن سیرجانی از چاه

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سیرجان به «شهروند» در این رابطه گفت: «وقتی با تلفن سازمان تماس گرفته شد نزدیک‌ترین ایستگاه، نجف شهر بود که به منطقه اعزام شد. همزمان ایستگاه آتش‌نشانی سیرجان هم برای نجات این زن وارد عمل شد. پس از حضور در منطقه عوامل آتش‌نشانی عملیات نجات را کلید زدند. نردبان و تجهیزات آماده شد. ماموران با استفاده از نردبان توانستند این زن را از داخل چاه نجات دهند. این درحالی بود که با اعلام این گزارش  اورژانس سیرجان هم به منطقه اعزام شده بود که این زن توسط ماموران اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.»

مهدی فیروزآبادی می‌گوید: «این زن هیچ مشکل جسمی نداشت و کاملا سالم بود، اما علت سقوط این زن جوان در چاه مشخص نیست و باید موضوع از طریق نیروی انتظامی پیگیری شود. مهم نجات این زن پس از 3 روز تشنگی و گرسنگی است که با لطف خدا توسط یک مرد محلی پیدا شد.»

زنده ماندن معجزه‌آسای زن سیرجانی از چاه

پیشتر هم حوادثی مشابه رخ داده است.  نجات از چاه‌های عمیق پس از گذشت روزها.  سال 92 هم  آتش‌نشانان سمنان یک زن را از چاه 25 متری نجات دادند که 8 روز در اعماق چاه حبس بود. این حادثه در پی دسیسه یک مرد آشنا رقم خورده بود. کارگری که به بهانه گنج، زن و شوهر جوان را به کویر کشاند و قصد قتل آنها را داشت که با تهدید چاقو این زن و شوهر را به چاه انداخت و فرار کرد. مرد جوان در همان اعماق جان باخت ولی زن جوان زنده ماند و توسط آتش‌نشانی نجات یافت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.