ادعای دسیسه و خیانت در تیم ملی بسکتبال!

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مصاحبه‌ای ادعا کرده برخی انتقادها از داخل تیم بیرون می‌آید

بعد از انتقادهایی که به خاطر شکست تیم ملی بسکتبال به سوریه و حاشیه‌های بعد از آن نسبت به سرمربی و مسئولان فدراسیون مطرح شد، حالا مهران شاهین‌طبع ادعای عجیبی را مطرح کرده است.

شهروند آنلاین: ادعای دسیسه و خیانت در تیم ملی بسکتبال! تیم ملی بسکتبال ایران که به عنوان تنها نماینده آسیا راهی المپیک شده، اخیرا در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا مقابل عربستان نمایش چندان مطمئنی نداشت و برابر سوریه به عنوان یکی دیگر از تیم‌های درجه چندم آسیا شکست غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد. بعد از این شکست علاوه بر انتقادهای فنی علیه مهران شاهین‌طبع، برخی مسائل حاشیه‌ای هم مطرح شد. اینکه مثلا چرا ارسلان کاظمی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر بسکتبال ایران جایی در تیم ملی ندارد.

از سوی دیگر عکسی که از رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی در شهر دوحه منتشر شد، به خاطر شکسته شدن قرنطینه هتل از سوی این دو نفر حواشی را به وجود آورد و حتی به اعتقاد برخی باعث محرومیت سرپرست تیم ملی از نشستن روی نیمکت در بازی با سوریه شد.

حالا مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از چند روز در مصاحبه‌ای ادعاهای عجیبی را مطرح کرده که بوی دسیسه و خیانت می‌دهد. او در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید: «به نظر من این بحث‌ها یک جنجال رسانه‌ای است. من بالغ بر ۴۰ سال است که هم بازیکن و هم مربی تیم‌ملی بسکتبال بوده‌ام. هم کیفیت بازی در برابر عربستان و هم اختلاف با کاظمی جنجال است. خیلی از رسانه‌ها هیچ اطلاع و آنالیزی از نحوه بازی یک بازیکن هم ندارند و فقط مطلب منتشر می‌کنند. برخی از رسانه‌ها هم که ارتباط نزدیک با بازیکنان دارند، ممکن است تحت تأثیر آنان قرار بگیرند. البته من اسم شخص خاصی را نمی‌گویم ولی در کل صلاح نمی‌دانم که در این‌باره صحبت کنم.»

در واقع سرمربی تیم ملی ادعا کرده برخی از بازیکنان به رسانه‌ها خط می‌دهند تا علیه او یا تیم ملی مطلب منتشر کنند!

از سوی دیگر شاهین‌طبع درباره عکس جنجالی رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی در دوحه هم می گوید: «این مسأله را بزرگش کردند. عکسی که رئیس فدراسیون با مدیر تیم‌ ملی گرفته بودند نزدیک هتل بود که توسط یک ایرانی به دست مسئولان فدراسیون جهانی بسکتبال رسید.»

در حالی که سال گذشته اظهارات سرپرست تیم ملی بسکتبال باعث واکنش برخی از بازیکنان از جمله حامد حدادی و قهر آنها از تیم ملی شد، حالا باید دید اتهام‌زنی سرمربی تیم ملی به ملی‌پوشان چه واکنشی را در پی خواهد داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.